Moldedju schreef: Robin valt volgende week af ...Zou wel leuk zijn, want dat zou een grote schok voor velen op dit forum zijn denk ik.
Moldedju schreef: Robin valt volgende week af ...Zou wel leuk zijn, want dat zou een grote schok voor velen op dit forum zijn denk ik.
geertn444 schreef:Dan moeten we ons nu concentreren op slechts 3 kandidaten: Robin, Davey & Annelies. Hun gedrag moeten we nu doorheen de afleveringen onderzoeken, want er MOET ergens een consistente tip inzetten die de afleveringen overspant.Volgens mij verdacht Sam minstens Annelies.
PS Toen ik hoorde dat Sam nog ging spreiden tussen twee kandidaten, wist ik al bijna zeker dat hij ging afvallen. Ik denk dat iedereen die er nu nog inzit op de juist mol zit.
rolhad schreef:Zou wel leuk zijn, want dat zou een grote schok voor velen op dit forum zijn denk ik.En enkelen zouden ook wel leedvermaak hebben denk ik.
rolhad schreef:Of ZZA staat voor de 2 deelnemers en 1 mol in de finale. 4(Z) 3(Z) 1(A) - Eline(Z), Annelies(Z) en Davey (A, de mol) :pIk heb een gelijkaardig idee een paar weken geleden gepost: ik ging toen wel uit van de volledige kandidatenlijst. Maar dus ook beginnend van Z(4)-Z(3)-A(1) maar dan kom je uit bij. A=1 (Annelies is de mol), Z=3, daar zat ik met het probleem dat dat in feite Bouba zou moeten zijn, maar we weten dat Bouba in feite Yanni (of Janni) heet, dus hij schuift naar achter. Waardoor Z=3=Davey is en Z=4=Eline. Ik heb er toen wel onmiddellijk bij gepost dat ik echt hoop dat deze hint (want dat de nummerplaat een hint is daar ben ik van overtuigd) niet juist geïnterpreteerd werd (door mezelf) en dat Annelies zeker niet de mol is. Met de andere twee kan ik dus wel leven
(Ik verdenk persoonlijk iemand anders als mol)
Ik ben in ieder geval echt benieuwd wie er de volgende aflevering uitvalt!
Molière schreef:Maar waarom dan Z en A? Waarom zou A verwijzen naar de mol en de Z naar de kandidaten?Omdat er twee keer Z voorkomt en een keer A. In de finale heb je 2 kandidaten + 1 mol.
eveline.vanhemel schreef:Omdat er twee keer Z voorkomt en een keer A. In de finale heb je 2 kandidaten + 1 mol.Had dus ook, ik zeg maar iets, AAB of DDP kunnen zijn, dus nee, dat vind ik geen bevredigende verklaring.
Molière schreef:Had dus ook, ik zeg maar iets, AAB of DDP kunnen zijn, dus nee, dat vind ik geen bevredigende verklaring.De nummerplaat was nu eenmaal ZZA en niet AAB of DDP of nog iets anders... en vanzelfsprekend is het niet zeker dat dit überhaupt een betekenis heeft. Ik ben alleen maar zeker dat die nummerplaat EEN betekenis heeft omdat die maar eenmaal getoond wordt en daarna niet meer. Ik heb in mijn post zelfs gezegd dat ik hoop dat mijn theorie niet klopt omdat dan (volgens mijn redenering) Annelies de mol zou zijn (A komt overeen met 1) en ik hoop echt dat - vooral zij - niet de mol is...
eveline.vanhemel schreef:De nummerplaat was nu eenmaal ZZA en niet AAB of DDP of nog iets anders... en vanzelfsprekend is het niet zeker dat dit überhaupt een betekenis heeft. Ik ben alleen maar zeker dat die nummerplaat EEN betekenis heeft omdat die maar eenmaal getoond wordt en daarna niet meer. Ik heb in mijn post zelfs gezegd dat ik hoop dat mijn theorie niet klopt omdat dan (volgens mijn redenering) Annelies de mol zou zijn (A komt overeen met 1) en ik hoop echt dat - vooral zij - niet de mol is...Het feit dat ze maar één keer wordt getoond is en die van Robin niet, lijkt mij de belangrijkste betekenis te zijn. Verder is er dan de verwijzing naar Robins leeftijd, die sommigen weigeren als hint te beschouwen omdat het te voor de hand liggend zou zijn (de omgekeerde psychologie van de makers werkt dus, het was het risico waard) en de ZZA die de eerste letters zijn van drie zinnen die Robin op een cruciaal moment heeft uitgesproken, zie berichten van Sandra Impe daarover. Voor alle andere verklaringen moet je echt al serieuze kunstgrepen uithalen. Ik heb er enkele weken geleden een tijdje zitten op puzzelen, tot ik besefte dat ik het veel te ver aan het zoeken was. Maar goed, over drie weken weten we het.
Molière schreef: Verder is er dan de verwijzing naar Robins leeftijd, die sommigen weigeren als hint te beschouwen omdat het te voor de hand liggend zou zijn (de omgekeerde psychologie van de makers werkt dus, het was het risico waard) en de ZZA die de eerste letters zijn van drie zinnen die Robin op een cruciaal moment heeft uitgesproken, zie berichten van Sandra Impe daarover. Voor alle andere verklaringen moet je echt al serieuze kunstgrepen uithalen.Wat is voor de hand liggend?