Ook dat snelheidsverschil tussen Lennart en Jasmien is verdacht. Daalt iemand te traag of juist te snel? Het is daar qua timing helemaal in de soep gedraaid in elk geval.
Klaartje schreef: ↑17 apr 2021, 12:28 Wat ik heel ongelukkig gekozen vind in dit topic is de titel: "Geheime knop bij herfstbeelden?"Zouden die handbewegingen niet kunnen komen doordat kandidaten op cruciale momenten proberen goed te zien wat er op het schermpje verschijnt, maar dat lichtreflecties dit bemoeilijken?
Volgens mij is er helemaal geen sprake van een geheime knop waar iemand op zou kunnen drukken om de beelden die de twee bingewatchers te zien krijgen te manipuleren.
Klaartje schreef: ↑18 apr 2021, 15:00 @filiep.portugeesWat dacht je van dit?
Filiep, bij de monitors van Philip en Sven heb ik zo geen doek (of zeiltje) gezien, dat is me toch ontgaan dan.
Misschien kan je eens (indien mogelijk) een screenshot tonen waar dat "doek" in beeld was bij (een van) de monitors van de bikers?
Klaartje schreef: ↑18 apr 2021, 15:00 Wat je zegt over storende lichtinval op een scherm, klopt wel, maar dan zou ik mijn handen toch dichter bij het scherm houden, want zoals Samina dat deed, leek me dat toch niet veel af te doen als het de bedoeling was om de lichtinval af te blokken.Ik weet ook niet waar op dat moment de lichtinval precies zat, maar was het niet zo dat Jasmien ook van die 'rare' bewegingen maakte?