Berichten rond verborgen hints en aanwijzingen

Jansen08 mei 2018, 10:31

3423  Yens
TRZNTRX schreef:Of het is gewoon Lloyd dat staat te koken in zijn kot (pan) en de beep komt van zijn microgolf. Het eten is gereed! 😃
Volgens mij speelt de beep op het einde geen rol. Volgens mij is dat gewoon de beep die aangeeft (nadat je een voicemail bericht gehoord heb = hier dus het fluitdeuntje) dat je nu iets mag inspreken.
Het andere geluid, bijna op het einde van de fluittoon is wel iets dat opgenomen is, toen het voicemailbericht werd aangemaakt. Maar wat het betekent? Als dit zoals hier wordt aangegeven, een blokfluittoon is, dan werden er twee aparte geluiden opgenomen. Ofwel is dit opzettelijk zo en hebben ze de geluiden samengevoegd, ofwel was dit onvrijwillig dat dat toontje is mee opgenomen.

Frolva08 mei 2018, 10:44

2204
TRZNTRX schreef:Het kan toch niet dat die extra geluiden (de "pan" en de beep) daar zomaar in voorkomen? Dit moet toch een extra hint zijn?

Ik betwijfel het.

Zelf was ik ook afgegaan op de opname op dit forum.

De laatste beep is NIET te horen in de aflevering. Als Pascale 'belt' hoor je enkel het gefluit (twee maal achter elkaar) (omstreeks 50:40).
De tik op de pan hoor ik trouwens ook niet in de aflevering, noch in Café De Mol.

Zelf heb ik nu ook eens gebeld naar het nummer, en hoor enkel de het gefluit, dus niet de tik of de beep (na het gefluit volgt een stem die zegt "sorry, maar er is ...".

masterveecee08 mei 2018, 10:47

3547  Sven
Frolva schreef:Ik betwijfel het.

Zelf was ik ook afgegaan op de opname op dit forum.

De laatste beep is NIET te horen in de aflevering. Als Pascale 'belt' hoor je enkel het gefluit (twee maal achter elkaar) (omstreeks 50:40).
De tik op de pan hoor ik trouwens ook niet in de aflevering, noch in Café De Mol.

Zelf heb ik nu ook eens gebeld naar het nummer, en hoor enkel de het gefluit, dus niet de tik of de beep (na het gefluit volgt een stem die zegt "sorry, maar er is ...".
Kan door de opname van Hannes Bossuyt zijn natuurlijk. Dat verklaart het dan wel 🙂

Frolva08 mei 2018, 10:49

2204
masterveecee schreef:Kan door de opname van Hannes Bossuyt zijn natuurlijk.
@hannes.bossuyt

kan je even bevestigen? (dat je zelf de tik uitdeelt :mrgreen: )

TRZNTRX08 mei 2018, 11:44

46  Uma
Net de preview van zondag bekeken, nadat de voice over de vraag stelt "wie is de mol?" hoor je een scherp geluid/gefluit. Een link met het fluitdeuntje op de gsm?

garm.alleman08 mei 2018, 11:52

13
robbie.cordonnier schreef:Iedereen beseft dat er een verborgen tip moet zijn bij het telefoonnummer. Maar was als de verborgen tip voor de kijken zit bij de datum dat het whats App account van dit nummer is gemaakt...

Afbeelding

Het is gemaakt op 24/04/2018. 24/04 is een willekeurige datum lijkt. Gewoon zomaar tussendoor.
24/04 aangemaakt, gsm nummer eindigen op 0424 ... :?

jim-bob.desreumaux08 mei 2018, 12:10

85  Sven
Hoi,

Ik heb een klaartje gedaan....

Ik was aan het nadenken (naar aanleiding van iemand die zei “ze tonen enkele nummers niet als Pascale draait”.

Klopt, maar wat tonen ze ook niet ? Ze zitten in Mexico hé, dus als je naar een Belgisch nummer wenst te bellen, dan moet je toch +32 draaien ?

Dus: 0474 90 04 24 plus 32 is:

0474 90 04 56

Dus ik heb eens gebeld naar dat nummer en dat bestond. Onmiddellijk voicemail en dan “Elian Studax” (???, ik begrijp het niet). Biep.

Als je dan opzoekt via Google kom je uit bij Han Solo 😲

Afbeelding

jim-bob.desreumaux08 mei 2018, 12:14

85  Sven
En bij Rhetorical Sint Pieters natuurlijk.

Maar dat laat ik aan jullie 🙂

Ben Jones08 mei 2018, 12:18

44
Frolva schreef:@hannes.bossuyt

kan je even bevestigen? (dat je zelf de tik uitdeelt :mrgreen: )
Toen ik vrijdag belde was er kort een gedreun te horen tijdens het fluiten, blijkbaar heeft de productie dit er uit gehaald want nu is het niet meer te horen.

jim-bob.desreumaux08 mei 2018, 12:30

85  Sven
En account is actief sinds 21 februari 2018. Op zijn minst verdacht 😎

Afbeelding
  • 1
  • 40
  • 41
  • 42
  • 43
  • 44
  • 57