Berichten rond verborgen hints en aanwijzingen

JKpowned09 mei 2018, 22:02

259
Dit was niet te vergelijken met die vorige gebeurtenissen dan was de beproeving dit seizoen met de pepers enz niet meet de mol waar iedereen wijzer van kan worden en niet 1 persoon.

zwartemol09 mei 2018, 22:10

121
JKpowned schreef:Je kan bijna alles associëren met Pieter. Bijna alles komt voor in het christendom. De bijbel is zo uitgebreid net zoals het christendom dat je bijna alles aan hem kan linken. Heb je mij gemist (mis in de tekst = Pieter is de mol) Het lijkt me allemaal zo voor de hand liggend dat Pieter onmogelijk de mol kan zijn. Te veel links met religie teveel dingen die je aan religie kan linken en veel te uitgebreid. Moest Pieter de mol zijn hebben ze de laatste zondag 2 uur nodig om alle hints uit te leggen. Hierdoor komen er enorm veel valse hints aanbod die er nooit moedwillig ingestoken zijn maar wel serieus voor afleiding kunnen zorgen.

Begrijp ik wel en dan is het om tussen de door de hand liggende doorheen te kijken,
gedrag en de rest, totaalbeeld doen mij Pieter als mol verdenken.
In tegenstelling tot andere jaren heb ik tot na de 7e aflevering gevochten met men tunnelvisie ,
altijd open gestaan voor andere verbanden ook , nu ook nog, het feit dat ik Pieter verdenk komt eigenlijk meest door zijn gedrag doorheen de afleveringen en nu zoek ik linken,
vroeger was't omgekeerd, had ik gevoel en zocht alleen maar linken die daar bij pasten,
dat heb ik dit jaar niet gedaan, heb bij alle drie vanalles te vinden.
Maar zou toch graag men gevoel bij het gedrag staven met heldere dingen,
daarmee zoek ik maar en ik vind Lloyd en zijn fluit zooo voor de hand liggend.
Baha, die gegevens zou ik nog rapper durver aanvaarden, maar iets zegt me dat er nog meer is en ik help dan ook maar zoeken ....
Het toeval van Pieter en dat telefoonnummer geeft ook niet de doorslag voor mij.
Zou het fijne nog willen weten en vinden 😉

JKpowned09 mei 2018, 22:12

259
zwartemol schreef:Begrijp ik wel en dan is het om tussen de door de hand liggende doorheen te kijken,
gedrag en de rest, totaalbeeld doen mij Pieter als mol verdenken.
In tegenstelling tot andere jaren heb ik tot na de 7e aflevering gevochten met men tunnelvisie ,
altijd open gestaan voor andere verbanden ook , nu ook nog, het feit dat ik Pieter verdenk komt eigenlijk meest door zijn gedrag doorheen de afleveringen en nu zoek ik linken,
vroeger was't omgekeerd, had ik gevoel en zocht alleen maar linken die daar bij pasten,
dat heb ik dit jaar niet gedaan, heb bij alle drie vanalles te vinden.
Maar zou toch graag men gevoel bij het gedrag staven met heldere dingen,
daarmee zoek ik maar en ik vind Lloyd en zijn fluit zooo voor de hand liggend.
Baha, die gegevens zou ik nog rapper durver aanvaarden, maar iets zegt me dat er nog meer is en ik help dan ook maar zoeken ....
Het toeval van Pieter en dat telefoonnummer geeft ook niet de doorslag voor mij.
Zou het fijne nog willen weten en vinden 😉
Wel als Lloyd zijn fluit zo voor de hand liggend is en alles rond Pieter nog meer dan zijn we het eens en moet Bahador wel de mol zijn zeker 😛

zwartemol09 mei 2018, 22:17

121
JKpowned schreef:Wel als Lloyd zijn fluit zo voor de hand liggend is en alles rond Pieter nog meer dan zijn we het eens en moet Bahador wel de mol zijn zeker 😛

Daar zeggen mijn gevoelsprieten dan weer van neeee
maar mss sla ik zondag weer ongelooflijk tegen men koppeke :mrgreen:
Ik doe alleszins geen beloften meer zoals schoenen opeten en co,
en dit jaar is't buiten de andere jaren echt wel heel erg verwarrend ,
zoals Joke zou zeggen : " ik ben helemaal in de war " :mrgreen:

JKpowned09 mei 2018, 22:41

259
Misschien heeft Pieter/Bahador/Lloyd nog als student gewerkt in Colruyt en is het de rode telefoon van de Colruyt 😲

BeaVer09 mei 2018, 22:45

1293  Uma
Ik maakte eerder de gelijkenis met de rode telefoon van de president van de VS. Een rechtstreekse lijn naar "de belangrijkste persoon" van VS, maar dan in dit geval is dit de rechtstreekse lijn naar De mol.

JKpowned09 mei 2018, 22:50

259
beate.verheyde schreef:Ik maakte eerder de gelijkenis met de rode telefoon van de president van de VS. Een rechtstreekse lijn naar "de belangrijkste persoon" van VS, maar dan in dit geval is dit de rechtstreekse lijn naar De mol.
In realiteit hebben ze nooit een rode telefoon gehad en hebben ze dat nog steeds niet. Dat is iets dat filmmakers van James Bond uitgevonden hebben en iedereen heeft dit zo overgenomen. :mrgreen:

zwartemol09 mei 2018, 22:51

121
Afbeelding

@ Ex - Molinator , toevallig kwam ik deze tegen van vorig jaar ...
heb jij nog enig idee waarover dat ging met dat vals deuntje, de moltune???

marc.roose09 mei 2018, 22:57

193  Sven
beate.verheyde schreef:Ik maakte eerder de gelijkenis met de rode telefoon van de president van de VS. Een rechtstreekse lijn naar "de belangrijkste persoon" van VS, maar dan in dit geval is dit de rechtstreekse lijn naar De mol.
ja , en Pieter was Donaldo Trumpo . 😂

Cedric09 mei 2018, 23:31

2834  Uma
Ge zegt daar zo iets eigenlijk 😃 De presidentiële rode telefoon van Donaldo Trumpo. Ik zou het een schitterende tip vinden 😃 Nu ja, in het geheel, ik zou het subliem vinden mocht Pieter de Mol blijken te zijn geweest.

JKpowned09 mei 2018, 23:36

259
Cedric schreef:Ge zegt daar zo iets eigenlijk 😃 De presidentiële rode telefoon van Donaldo Trumpo. Ik zou het een schitterende tip vinden 😃 Nu ja, in het geheel, ik zou het subliem vinden mocht Pieter de Mol blijken te zijn geweest.
Zouden ze niet doen want er waren maar 3 personen betrokken bij die proef dus zou de tip voor Bahador en Lloyd al niet gaan + het feit dat die rode telefoon niet bestaat zou het een incorrecte tip zijn 😛

arne.vanheck10 mei 2018, 00:01

13
Ah de rode telefoon van het witte huis, en die staat toch in Washington, niet? 😂
  • 1
  • 45
  • 46
  • 47
  • 48
  • 49
  • 57