Berichten rond verborgen hints en aanwijzingen

ruben.lodewijckx10 mei 2018, 00:03

65
JKpowned schreef:Zouden ze niet doen want er waren maar 3 personen betrokken bij die proef dus zou de tip voor Bahador en Lloyd al niet gaan + het feit dat die rode telefoon niet bestaat zou het een incorrecte tip zijn 😛
Rode telefoon mss een verband met het niet gevonde raadsel WASHINGTON daar woont DONALDO TRUMPO :mrgreen:

kan ook niks zijn maar mss ziet iemand er iets in

ruben.lodewijckx10 mei 2018, 00:05

65
arne.vanheck schreef:Ah de rode telefoon van het witte huis, en die staat toch in Washington, niet? 😂
Zelfde gedacht op hetzelfde moment :p

Jansen10 mei 2018, 08:12

3423  Yens
JKpowned schreef:Zouden ze niet doen want er waren maar 3 personen betrokken bij die proef dus zou de tip voor Bahador en Lloyd al niet gaan + het feit dat die rode telefoon niet bestaat zou het een incorrecte tip zijn 😛
Huh, dus volgens jou kunnen in proeven waar maar 3 personen aan meedoen, geen tips zitten? Dan kun je al bij voorbaat alle proeven in de eerste helft van het programma uitsluiten... :mrgreen:

chicawah.janssen10 mei 2018, 08:44

8153
JKpowned schreef:Misschien heeft Pieter/Bahador/Lloyd nog als student gewerkt in Colruyt en is het de rode telefoon van de Colruyt 😲
Sympathiek om mijn vondst/quote nog eens te herhalen. Minder sympathiek dat je het verkoopt als je eigen vondst...
Laatst gewijzigd door chicawah.janssen op 10 mei 2018, 08:48, 1 keer totaal gewijzigd.

commisaris Witse10 mei 2018, 08:46

260
arne.vanheck schreef:Ah de rode telefoon van het witte huis, en die staat toch in Washington, niet? 😂
Maar die in het waskot was echt oranje...

billie.holiday10 mei 2018, 08:51

462  Bert
Dacht ik eerst van Pieter zijn boekje ook dat het oranje kleurde. Maar het zal wel de belichting zijn.

chicawah.janssen10 mei 2018, 08:51

8153
james.waker schreef:die "0" lijkt wel een kaars, zo flikkert ze... opvallend toch....
de andere cijfers hebben het niet, ook als de cijfers eerder in beeld komen is zo'n effect niet zichtbaar....
Tsjoep vroeg bevestiging van iemand die niet in de Lloydtunnel zit. En daar zit jij nog veel dieper in dan al de rest van het forum samen :mrgreen:

JKpowned10 mei 2018, 09:50

259
ruben.lodewijckx schreef:Rode telefoon mss een verband met het niet gevonde raadsel WASHINGTON daar woont DONALDO TRUMPO :mrgreen:

kan ook niks zijn maar mss ziet iemand er iets in
De rode telefoon bestaat niet zoals ik al 2x gezegd heb dit is een telex machine die niet rood is en die via email's wordt verzonden om geen misverstanden te hebben zoals je kan hebben in gesproken taal.
chicawah schreef:Sympathiek om mijn vondst/quote nog eens te herhalen. Minder sympathiek dat je het verkoopt als je eigen vondst...
Wist ik niet ik heb niet alles grondig gelezen.
eveline.vanhemel schreef:Huh, dus volgens jou kunnen in proeven waar maar 3 personen aan meedoen, geen tips zitten? Dan kun je al bij voorbaat alle proeven in de eerste helft van het programma uitsluiten... :mrgreen:
Neen, maar als dit iets is voor de kandidaten om dichter bij de mol te komen dan waren sowieso Lloyd en Bahador daar niets mee moest dat de tip zijn want ze waren daar niet bij dus zouden ze het ook nooit niet kunnen raden dus lijkt me dat niet de tip te zijn.

arne.vanheck10 mei 2018, 10:53

13
JKpowned schreef:De rode telefoon bestaat niet zoals ik al 2x gezegd heb dit is een telex machine die niet rood is en die via email's wordt verzonden om geen misverstanden te hebben zoals je kan hebben in gesproken taal.

Ja natuurlijk, maar in de volksmond wordt dan de 'rode telefoon' gezegd, als de makers naar het Witte Huis zouden willen verwijzen ga je daar echt geen telex machine plaatsen, dan leggen de kijkers de link niet met het Witte Huis, denk ik. 😃 Intussen blijkt het ook al om een oranje telefoon te gaan...

Jansen10 mei 2018, 11:00

3423  Yens
arne.vanheck schreef:Intussen blijkt het ook al om een oranje telefoon te gaan...
Daar bestaat discussie over 😉. Wat is rood, wat is oranje? Beide kleuren raken mekaar op een bepaald ogenblik in het kleurenpalet. Als ik hier nu twee teksten typ:

1. Dit is rood: Dit is rood
2. Dit is oranje: Dit is oranje

Zie je duidelijk het verschil, maar tussen deze kleuren zitten nog heel veel varianten en dan is het moeilijk om te zeggen waar rood, oranje wordt en waar oranje, rood wordt 🙂.

chicawah.janssen10 mei 2018, 11:13

8153
JKpowned schreef:De rode telefoon bestaat niet zoals ik al 2x gezegd heb dit is een telex machine die niet rood is en die via email's wordt verzonden om geen misverstanden te hebben zoals je kan hebben in gesproken taal.

Neen, maar als dit iets is voor de kandidaten om dichter bij de mol te komen dan waren sowieso Lloyd en Bahador daar niets mee moest dat de tip zijn want ze waren daar niet bij dus zouden ze het ook nooit niet kunnen raden dus lijkt me dat niet de tip te zijn.
Ik begrijp niet goed wat je met deze antwoorden bedoelt. Kan je ajb wat meer uitleg geven?

arne.vanheck10 mei 2018, 11:15

13
eveline.vanhemel schreef:Daar bestaat discussie over 😉. Wat is rood, wat is oranje? Beide kleuren raken mekaar op een bepaald ogenblik in het kleurenpalet. Als ik hier nu twee teksten typ:

1. Dit is rood: Dit is rood
2. Dit is oranje: Dit is oranje

Zie je duidelijk het verschil, maar tussen deze kleuren zitten nog heel veel varianten en dan is het moeilijk om te zeggen waar rood, oranje wordt en waar oranje, rood wordt 🙂.
Na een tijdje gaat die rode kleur op de telefoon over op oranje zeker? De makers hebben zin voor realisme. :mrgreen:
  • 1
  • 46
  • 47
  • 48
  • 49
  • 50
  • 57