chicawah schreef:Ik begrijp niet goed wat je met deze antwoorden bedoelt. Kan je ajb wat meer uitleg geven?
Bij de proef met de bekende personen die een link hadden met Mexico (het wie ben ik) speelde Pieter, Pascale en Steve dit spel. Hier had Pieter Donald Trump gekregen en geraden. De telefoon in kwestie om dichter bij de mol te staan is rood/oranje met die link naar de rode telefoon in Washington. Echter staat er in Washington geen rode telefoon en hebben de presidenten nooit via een telefoonlijn naar andere wereldleiders gebeld dit was een Fax machine heel vroeger en nu een Telex machine die alles via Email verzend. Zoals eerder aangehaald is het in de volksmond wel een rode telefoon en maakt iedereen de link met het witte huis. Zouden ze foute informatie verwerken in het programma om dan achteraf via media of andere kanalen te horen dat dit niet echt zo is? Kan altijd uiteraard maar lijkt me riskant.
Het tweede is dat dit niet als hint zou kunnen gebruikt worden omdat Lloyd en Bahador deze proef niet meegedaan hebben dus ook niet weten tenzij men dit gedeeld heeft met iedereen wie wat had. Dus zouden deze 2 personen misschien niets gehad hebben aan de hint moest dit de hint zijn geweest.