@masterveecee
@joachim.morrens
1) Plots doet Davey de ontdekking dat Robin daar zit. De blinddoeken zijn dan al enkele minuten af, de spelers zijn dan net allemaal met hun eigen taak bezig. Wanneer ze naar de sloten en bordjes lopen zien ze Robin gewoon niet. Dat geeft hij nadien ook aan.
Mochten ze het hem voorgelezen hebben, dan hadden ze geweten dat hij daar zat.
2) Zoals Joachim zegt mbt Bouba. Ik zie nergens één beeld waarin er ook maar 1 keer iets wordt voorgelezen.
Het is natuurlijk in combinatie met andere factoren dat ik bij mijn mol uitkom.
@Woestijnmol
Zouden ze dat door hebben op het moment dat ze in een race tegen de tijd bezig zijn? Misschien enkelen. Die zullen dan weer zwijgen en deze ontdekking voor zichzelf houden (logisch).
Feit dat Jolien en Bouba er hier uit lagen heeft niets te zien met de aanwezigheid van Robin. Ze kunnen evengoed de hele vragenlijst beantwoord hebben alsof Marzena de mol was volgens hen.
Jolien let niet genoeg op wat er allemaal gebeurd maar hangt aan het woordraadsel en dat is pas een dik uur later opgelost (ze heeft dus al veel aanwijzingen gemist), Bouba van tzelfde hé: hoeveel aanwijzingen of verdachte communicatie heeft hij wel niet gemist door in dat afgesloten hok met een klein raampje te zitten?
Daardoor liggen zij eruit.