Alfacon schreef:Mocht je je ontdekking toch willen delen: ik ben alvast een en al oor!
En , nee, ik verklap dit niet, evenmin als Bumblebee. Alles wordt duidelijk in aflevering 8, I guarantee it.
Alfacon schreef:Mocht je je ontdekking toch willen delen: ik ben alvast een en al oor!
ex-molinator schreef:Neenee, niet zeggen hoor, ik zoek liever zelf.I think I know you
![]()
En , nee, ik verklap dit niet, evenmin als Bumblebee. Alles wordt duidelijk in aflevering 8, I guarantee it.
Jay-Lo schreef:Neenee, niet zeggen hoor, ik zoek liever zelf.Ik heb het vorig jaar al gezegd, en dit jaar ook (er is ergens een topic daarover). Ik zou het zelf niet graag ondervinden dat mijn spelplezier verbrod wordt door vroegtijdige bekendmaking van de oplossing >>> dus ik zou het bewijs ook niet posten.
ex-molinator schreef:Je hebt eigenlijk wel gelijk. Ik zou ook blijven zwijgen als ik jou was: die wekenlange mollenjacht is veel te leuk!I think I know you
![]()
Alfacon schreef:...("I think I know you" ... Is dat zo?Het is net als in De Mol.)
Kobe schreef:En ex-mollinator, is het echt zeker? Je lijkt me wel héél overtuigd (alhoewel je toch altijd vrij kritisch analyseert op dit forum)Ow misverstand denk ik, ik dacht dat je het over "Alfacon : I think I know you" <> hierover twijfel ik nu wel.
Alfacon schreef:De geboortedatum van Robin is 29/06/1973. Als je dat naast de code 37295 legt, komen de cijfers 2,9,7 en 3 alvast overeen. Blijft over: 6 en 1. Trek die twee van elkaar af en je hebt het laatste cijfer van de code, namelijk 5.Goed gevonden!
Wat denken jullie?
ex-molinator schreef:ah, jij hebt het ook gezien.En ik heb het ook gevonden, eindelijk.