Berichten over De Mol die niet bij 1 deelnemer thuishoren

Janneman08 mar 2017, 20:36

50  Yens
Jay-Lo schreef:Je hebt gelijk, ik heb het beeld gestopt als Eline het van de paal pakt. Min. 15.05, ik denk AFSPRAAK, AFS kan ik heel duidelijk lezen.
Ik sta hier volledig achter! Ik dacht eerder al aan 'afspraak', maar heb het nooit op het forum gezet.

Vikken08 mar 2017, 20:45

65
Na de letter S zie je (volgens mij :drunken: ) duidelijk de bovenste helft van de volgende 2 letters en die hebben telkens een D-vorm. Dus zijn B, P & R de enige opties daar. Een B lijkt mij niet echt combineerbaar met de andere bekende letters. Dus mogen we van AFSPR.... uit gaan. Op Findallwords.com geeft dat 12 verschillende woorden waarvan de volgende de meest logische zijn qua lengte: afsprake, afspreek, afspring, afspraak.

Welk woord schoot alweer over om het mee te combineren ?

Jay-Lo08 mar 2017, 20:49

1690  Sven
Vikken schreef:Na de letter S zie je (volgens mij :drunken: ) duidelijk de bovenste helft van de volgende 2 letters en die hebben telkens een D-vorm. Dus zijn B, P & R de enige opties daar. Een B lijkt mij niet echt combineerbaar met de andere bekende letters. Dus mogen we van AFSPR.... uit gaan. Op Findallwords.com geeft dat 12 verschillende woorden waarvan de volgende de meest logische zijn qua lengte: afsprake, afspreek, afspring, afspraak.

Mol.

ONBEKEND08 mar 2017, 20:50

Vikken schreef:Na de letter S zie je (volgens mij :drunken: ) duidelijk de bovenste helft van de volgende 2 letters en die hebben telkens een D-vorm. Dus zijn B, P & R de enige opties daar. Een B lijkt mij niet echt combineerbaar met de andere bekende letters. Dus mogen we van AFSPR.... uit gaan. Op Findallwords.com geeft dat 12 verschillende woorden waarvan de volgende de meest logische zijn qua lengte: afsprake, afspreek, afspring, afspraak.

mol, maar de laatste letter van dat woord met afs... zou een l zijn.

ONBEKEND08 mar 2017, 20:53

afsonderingshospitaal
afskeidingsweefsel
afskrikmiddel
afsteekbeitel
afsluitdeksel
afskuimlepel
afskeidsmaal
afslaantafel
afslagwinkel
afsakmiddel
afskraapsel
afskaafsel
afskutsel
afskynsel
afskoffel
afstempel
afskeisel
afsaksel
afsnysel
afsukkel
afsetsel
afstraal
afskakel
afspieel
afsteel
afspoel
afspeel
afsypel
afskaal
afsnel
afstel
afskil
afseil
afsaal

Vikken08 mar 2017, 20:57

65
sandra.impe schreef:mol, maar de laatste letter van dat woord met afs... zou een l zijn.
Die laatste letter is echt te wazig. Ook teveel samengedruk door de buiging van het blad. Na de R lijkt mij eerder een L of een I. Maar een L kan niet. AFSPRI. Dan heb ik enkel nog AFSPRING over.

Kobe08 mar 2017, 21:00

429
Jay-Lo schreef:Molafspraak in het Afrikaans is een blind date. 😃

Dat is het, in de volgende aflevering hebben ze ook een 'blind date' met de mol! Kon je zien in de trailer!
😲

ONBEKEND08 mar 2017, 21:01

Kobe schreef:Dat is het, in de volgende aflevering hebben ze ook een 'blind date' met de mol! Kon je zien in de trailer!
😲

Ahja, dat kan het inderdaad zijn.

Kobe08 mar 2017, 21:02

429
sandra.impe schreef:Ahja, dat kan het inderdaad zijn.
En wa nu? Iemand een idee? 😂

Kobe08 mar 2017, 21:03

429
Zouden er in de vorige afleveringen ook verwijzingen zijn naar een ander/volgende aflevering? Mss als we al deze verwijzingen samenzetten dat we iets vinden?
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 21