Berichten rond verborgen hints en aanwijzingen

hans.dewitte12 apr 2018, 12:42

7
annelies-a.-a..vanbelle schreef:Met dit beeld erin, wat me doet denken aan dat uit de trailer met de sombrero’s. Weet iemand uit welke film dit komt?

Afbeelding
Ik heb me speciaal lid gemaakt om te laten weten dat dit uit de rampenfilm "2012" komt.

Ik ben trouwens met veel interesse dit forum aan het volgen. Mijn hoofdverdachte is al twee afleveringen lang Pieter, omdat hij diegene is die als eerste de verdenking van zich af doet schuiven. En nu al die "subtiele" religieuze hints...

chicawah.janssen12 apr 2018, 12:43

8153
hans.dewitte schreef:Ik heb me speciaal lid gemaakt om te laten weten dat dit uit de rampenfilm "2012" komt.

Ik ben trouwens met veel interesse dit forum aan het volgen. Mijn hoofdverdachte is al twee afleveringen lang Pieter, omdat hij diegene is die als eerste de verdenking van zich af doet schuiven. En nu al die "subtiele" religieuze hints...
Welkom!

Jansen12 apr 2018, 13:00

3423  Yens
hans.dewitte schreef:Ik heb me speciaal lid gemaakt om te laten weten dat dit uit de rampenfilm "2012" komt.

Bij de film "2012" vind je op imdb volgende omschrijving:
A frustrated writer struggles to keep his family alive when a series of global catastrophes threatens to annihilate mankind.
Tja, verwijzing naar de Apocalyps? Lijkt me toch een thema dat Pieter zou gebruiken in een filmpje... Ook al kan het gewoon zijn dat hij het beeld gebruikt heeft omdat er drie kardinalen op staan.

annelies-a.-a..vanbelle12 apr 2018, 14:18

263
Stel trouwens dat die mens met de sombrero Lloyd zou zijn, dan zou die een heel stuk boven de andere hoeden moeten uitsteken. Hebben jullie al gezien wat voor een reus dat is?!

chicawah.janssen12 apr 2018, 14:25

8153
annelies-a.-a..vanbelle schreef:Stel trouwens dat die mens met de sombrero Lloyd zou zijn, dan zou die een heel stuk boven de andere hoeden moeten uitsteken. Hebben jullie al gezien wat voor een reus dat is?!
Misschien zat hij op zijn knieën :mrgreen:

Jansen12 apr 2018, 14:43

3423  Yens
annelies-a.-a..vanbelle schreef:Stel trouwens dat die mens met de sombrero Lloyd zou zijn, dan zou die een heel stuk boven de andere hoeden moeten uitsteken. Hebben jullie al gezien wat voor een reus dat is?!
Zeker weten, en Bahador is ook wel uit de kluiten gewassen (weliswaar minder dan Lloyd) :mrgreen:

chicawah.janssen12 apr 2018, 14:52

8153
eveline.vanhemel schreef:Zeker weten, en Bahador is ook wel uit de kluiten gewassen (weliswaar minder dan Lloyd) :mrgreen:
Jeffrey is ook heel groot, maar die kunnen we nu uitsluiten 🙂

perro13 apr 2018, 12:22

39  Bert
Dat van Lot en het zout kan zeker en verwijzing zijn. Zout staat op een traditionele Offrenda voor de DDLM. Het wordt gezien als voedsel voor de zielen die terug naar de aarde komen.

De 2 koningen zie ik dan eerder als 2 koninkrijken. Dat van de Levenden en dat van de Doden.

Ik zit dus nog steeds helemaal op de "Dia de los Muertos"-trein. 😃

Mateo13 apr 2018, 18:08

870
Ik ga met je mee op die trein! Ik denk dat meerdere wagonnetjes daarvan ons van informatie gaan voorzien. :mrgreen:
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 15