Berichten rond het spelverloop tijdens de verschillende opdrachten

mark.vandaele25 mar 2019, 21:23

178
hannes.bossuyt schreef:Wel vreemd dat je dan door de selectie van de mol geraakt als 1 van de 10 kandidaten 😛
Denk wel dat je zo'n mensen nodig hebt die wat de fun er in houden, als het allemaal die hard players zijn is het volgensmij meer discussie en weinig groepsgevoel.

Klopgeest25 mar 2019, 21:49

8
Is er ergens iets van te maken dat een mol kan kijken in het donker?

chicawah.janssen25 mar 2019, 21:54

8153
Ik weet niet goed waarop je wil zinspelen, maar hoe dan ook: een mol kan niet kijken in het donker. Een mol is nagenoeg blind.

annazoektmol25 mar 2019, 22:11

50  Uma
evan een reactie op bril/lenzen van Eva.

op de foto hieronder zie je dat ze duidelijk haar bril of lenzen niet aan heeft

Afbeelding

Klaartje25 mar 2019, 22:29

2245  Uma
Ze staat daar te "pieren" met haar ogen, maar kan volgens mij nauwelijks onderscheiden wat er op dat scherm te zien is, als ze hier haar lenzen niet in heeft, want dat scherm staat veel te ver weg voor haar. Het zou ook kunnen dat ze hier haar lenzen toch al terug in heeft en dat deze pose enkel wijst op aandachtig luisteren naar wat GDC zegt.

Ik heb wel een beetje met haar te doen, want zo'n slechte ogen hebben is echt niet fijn.

Klaartje25 mar 2019, 23:32

2245  Uma
Ik vond Elisabet en Martijn best wel veel pret hebben in hun bedje. Die zaten elkaar precies constant te plagen en te lachen.

Elisabet deed vaak alsof ze schrik had, maar toen hun ogen wendden aan de duisternis, merkten ze beiden de slang op en waren blijkbaar niet bang. Ze waren er allebei blijkbaar van overtuigd dat dat beest niet in hun bed kon kruipen, maar daar konden ze toch niet zeker van zijn.

Ik vond het opmerkelijk dat beiden sliepen als een roosje, aan één stuk door tot de morgenstond. En bij het ontwaken, keken ze gewoon naar de slang, zo van: "Ah, hier zie, hier ligt 'm se!"

ex-molinator25 mar 2019, 23:45

3483  Uma
Dat varken, eigenlijk een varkentje, is onschadelijk en slaapt toch 's nachts.
Die slang zou mij ook niet storen aangezien ik er zeker van ben zijn dat het een niet-giftige is die toch zou trachten zich ergens in een hoekje te verstoppen.
Die spin daarentegen zou me serieus storen. Het zal dat ook wel een niet-giftige zijn en een dociele die niet snel bijt, maar dat beest is gewoon te groot en heeft wel de neiging om een veilig hoekje te zoeken en zou zo maar op het bed kunnen kruipen. Mocht ik het beest kunnen zien, dan zou ik het wellicht een uur uithouden om dat filmpje te mogen zien, maar daarna zou ik toch ook ribbedebie zijn.

chicawah.janssen26 mar 2019, 07:10

8153
annazoektmol schreef:evan een reactie op bril/lenzen van Eva.

op de foto hieronder zie je dat ze duidelijk haar bril of lenzen niet aan heeft

Afbeelding
Ik kan mij niet voorstellen dat je zonder lenzen of bril meedoet aan de mol als je zonder die lenzen of bril bijna niets ziet.

Frolva26 mar 2019, 09:53

2204
chicawah.janssen schreef:Ik kan mij niet voorstellen dat je zonder lenzen of bril meedoet aan de mol als je zonder die lenzen of bril bijna niets ziet.
Ze (of toch de meeste) kwamen recht uit hun bed.

Enfin, dat is voor mij toch de enige verklaring om er zo bij te lopen: :mrgreen:

Afbeelding

chicawah.janssen26 mar 2019, 10:15

8153
Ah ja, juist! Maar waarom heeft ze dan niet rap een bril meegegrabbeld?
Axel lijkt mij niet recht uit zijn bed te komen. Suspicious???

Frolva26 mar 2019, 10:37

2204
Heeft Eva wel een bril?

Axel kwam duidelijk recht van de briefing. :mrgreen:

annazoektmol26 mar 2019, 13:46

50  Uma
Ik denk dat ik het plaatsen van dit fotooke toch nader moet verklaren :

er werd eerder in dit topic de vraag gesteld of Eva in de kamer met Kaat en de spin haar lenzen nog in had, omdat ze de spin blijkbaar kon zien en ook het filmpje over de konijnenleugens gewoon kon volgen zonder "pieren".
Hieruit werd dan afgeleid dat ze niet van plan was in die kamer te blijven slapen en dat "code rood" voor haar dus al op voorhand vaststond.

de volgende morgen komen ze in slaapkledij naar buiten om het filmpje te zien waarop Gilles zegt dat hij die dag 1 keer zal liegen. (is te zien op fotootje) Eva heeft ondertussen haar lenzen blijkbaar toch uit.

conclusie :
1. ofwel ziet Eva wel redelijk zonder lenzen in, en kon ze daarom spin/ filmpje in kamer gewoon volgen, en doet ze soms alsof ze niks ziet (verwijzing naar blinde mol?)
2. ofwel ziet ze spijtig genoeg niet veel zonder lenzen en had ze die dus nog in in kamer met spin, wat ook wel verdacht is want dan deed ze alsof ze daar ging blijven maar stond het dus al vast dat ze dat niet ging doen...

Afbeelding
over dit fotootje gaat die vorige uitleg van mij, sorry beetje warhoofd vandaag...
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 14