Moldedju schreef:Het is omgekeerd toch? Van de trailer weten we zeker dat er 2 staat.Is dat zo?
Het was de derde proef, en in de aflevering (5) zagen we duidelijk:

Bij Kaat's eerste pijl (aflevering 6) zagen we:

Moldedju schreef:Het is omgekeerd toch? Van de trailer weten we zeker dat er 2 staat.Is dat zo?
chicawah.janssen schreef:Deze hint is voor verschillende interpretaties vatbaar.De "GROEN-I" theorie is nog steeds van toepassing op Kaat, denk ik? (Heel mooi uitgedokterd op dit forum! ) Of bedoel je totaal iets anders, iets nieuws?
Heb je nog (plausibele) hints die naar Kaat kunnen verwijzen?
Ik sta voor 2 tunnels: die van Axel en die van Kaat, enkele stappen dichter bij die van Axel. Ik wil mij vooral baseren op gedrag, maar volg toch ook de hints als die niet te vergezocht zijn en/of bepaalde apparatuur vereisen om ze te kunnen ontcijferen.
WIEISHET schreef:De "GROEN-I" theorie is nog steeds van toepassing op Kaat, denk ik? (Heel mooi uitgedokterd op dit forum! ) Of bedoel je totaal iets anders, iets nieuws?Ik bedoelde inderdaad bv. zoiets, maar als er nog meer blijkt te zijn, dan leidt dat natuurlijk nog wat dieper de tunnel in
(ps: zelfde tunnels hier...)
chicawah.janssen schreef:Ik vind dit een zeer sluitende hint.Heb je toevallig links naar de eventuele hints die je hierboven vermeldde? Het bordje van de bungalow, de bungeesprong (hier ben ik zeer benieuwd naar want ik zou hier een mogelijke link in kunnen zien), de A, de LOW.
Verder is er ook nog de stoel van Judas en de stoel met Axels naam in de trailer.
En ik denk nog steeds dat er geknoeid is met het bordje van bungalow 1. Daar heb je de "foute" letter L waaruit een stukje gegomd is zodat ze op een i lijkt. Dan krijg je bung(eesprong? Maar dat slaat op iedereen) + A(xel) + i(s) + LOW (MOL).
En dan zitten we ook nog met de blauw - wit - rood in het dagboek van de mol, de kleuren van Brussels Airlines.
Dat past allemaal mooi bij mijn mol