Berichten rond verborgen hints en aanwijzingen

masterveecee25 apr 2019, 14:55

3547  Sven
jamoja, kan dus wel.
Plus, er wordt NIKS opnieuw opgenomen, met de kandidaten erbij. Dus kan idd achteraf nog gedaan worden.

Social25 apr 2019, 15:25

353  Uma
Ik vind dit echt wel een TOP hint en overduidelijk. Mega goed gevonden!

Vlak voor de eliminatie bij het invullen van de test zien we ook wel dat Bas het over Axel heeft. Dus dan kan het wel kloppen dat Bas volledig voor Axel gaat en dus de winnaar zal zijn, en de rest zal afvallen/verliezen.

lajato25 apr 2019, 15:39

69
Social schreef:Ik vind dit echt wel een TOP hint en overduidelijk. Mega goed gevonden!
Ja, alleen dat we het er niet over eens geraken wat nu juist de hint is... Je kan er wederom alle kanten mee uit.

chicawah.janssen25 apr 2019, 15:56

8153
Hé, wacht eens efkes! Er schiet mij iets te binnen!
De 1ste aflevering begon met 3 lege stoelen.
In de trailer zagen we een stoel met Axels naam erop geschreven. Bij het chique diner zagen we een schilderij van het laatste avondmaal waarbij Judas op een stoel zit met zijn naam erop. => Axel = de mol?
Zijn de 2 lege stoelen dan voor winnaar en verliezende finalist?
Bas wordt bij deze eliminatie getoond op een manier die niet gebruikelijk is. Is hij de winnaar voor wie in de trailer een Basfuif georganiseerd wordt?
Is er dan ook ergens een hint naar de verliezende finalist?

lajato25 apr 2019, 16:07

69
Er werd eerder geopperd dat dit in de trailer zat: Bas poster fuif = hint naar winnaar, Kaat op bus = hint naar verliezer en Axel op stoel = hint naar mol. Het waren ook de enige namen die niet gecodeerd werden op een of andere manier.

Maar deze - toen plausibele - theorie gaat niet meer op sinds Kaat er uit ligt...

chicawah.janssen25 apr 2019, 16:16

8153
Ik weet het.

BeaVer25 apr 2019, 16:30

1293  Uma
Is dit allemaal een beetje niet te ver gezocht?

masterveecee25 apr 2019, 16:31

3547  Sven
ik geef toe dat in het begin van dit topic is mee was in het verhaal. Maar hoe langer ik erover nadenk, hoe minder ik er in zie. Buiten een montage rechtzetting

chicawah.janssen25 apr 2019, 16:33

8153
Ik heb er nooit veel in gezien, maar ik vind het toch altijd de moeite waard om in (eventuele) hints (even) in mee te gaan en zelf te kijken of ik zaken vind die (eventueel) bij de hint passen.
Maar deze 2 stoelen... het is voor mij allemaal te vaag.
Eventueel 😉

Jansen25 apr 2019, 16:39

3423  Yens
Het beeld met de twee stoelen, is exact 1 seconde in beeld. Waarom al die moeite doen om 1 seconde beeld te vervangen? Als het echt is omdat er een seconde iets verkeerds in beeld komt, dan zetten ze daar toch bv. nog eens een close-up van Axel of zo in? Een seconde later zie je terug een perfect normaal beeld, met de reflectie van de kandidaten in het scherm...
Laatst gewijzigd door Jansen op 25 apr 2019, 16:45, 1 keer totaal gewijzigd.

Gylfie25 apr 2019, 16:43

33
Dat die twee lege stoelen opvallend/ongebruikelijk zijn, ga ik mee akkoord. Voorlopig heb ik hier echter nog geen enkele uitleg gelezen waar ik mij in kan vinden (en ik zou er zelf ook geen kunnen bedenken). :p Het is allemaal zo vergezocht precies?
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 13