joachim.morrens schreef:Zou het kunnen (als Bart de mol zou zijn.... Niet zeker van, maar Cathy is wel iemand wiens mening ik elk jaar meer dan in acht neem) dat Bart eigenlijk veel meer mogelijke vragen had bij zich in die auto... Daar dan een deel van heeft weggestoken omdat hij zag dat niemand die had gedaan (want als mol zou hij voorkennis hebben), en dat ze dat gewoon met de montage dan nu niet getoond hebben...Lijkt me zeker mogelijk.
Of vinden jullie dit tegen de regels ingaan van "het spel/de montage"?
Ik zou het ok vinden, en zou het eigenlijk nog wel waarschijnlijk vinden. Misschien was hier dan gewoon veel meer geld te verdienen
Als ik me goed herinner werd Gilles (de mol) ook een keer geholpen door de productie toen ze hem tijdens een proef zeiden dat hij wel zijn best kon doen met het lopen aangezien er geen geld verdiend was.
Er wordt hier ook gespeculeerd of de mol wel/niet gelogen heeft op de vragenlijst maar werd ergens gezegd wanneer deze precies ingevuld werd? Want mijn eerste gevoel was dat ze deze lijst gekregen hebben in de loop van de selectieprocedure. In dat geval wist de mol nog niet dat hij/zij mol zou zijn en zou die dus ook niet gaan liegen op deze vragen.