Berichten over De Mol die niet bij 1 deelnemer thuishoren

ONBEKEND14 mar 2017, 19:57

Mollenjager-DT schreef:Het wordt mij echt steeds duidelijker dat de tip met de 3 eerst in beeld komende kandidaten wel degelijk de grote finalisten zullen zijn. Ik ben er (bijna) helemaal zeker van. Volgende weel valt Eline af. Let op mijn woorden! 😉 😃

Ben ik ook al sinds week 2 van overtuigd 😉

Moldedju14 mar 2017, 20:53

507  Yens
sandra.impe schreef:Dat is je goed recht om er niet mee akkoord te gaan, maar film het wel effe en zet het online als ik blijk gelijk te hebben hè :mrgreen:
En wat zet jij in Sandra? 😉

Torremolinos14 mar 2017, 21:04

264
eveline.vanhemel schreef:Omdat er twee keer Z voorkomt en een keer A. In de finale heb je 2 kandidaten + 1 mol.
Lijkt me nog niet zo onlogisch eigenlijk. Zeker als je er van uitgaat dat in algebra 'a' staat voor een bekende en 'z' voor een onbekende (tot zover m'n wiskundekennis, ik was er echt niet goed in). De mol is voor de makers op dat moment al bekend, finalisten niet.

Frolva14 mar 2017, 21:51

2204
Torremolinos schreef:De mol is voor de makers op dat moment al bekend, finalisten niet.
Wat bedoel je met "dat moment"?

Want het programma wordt grotendeels gemaakt in de montagekamer ... 😉

Torremolinos14 mar 2017, 22:17

264
Het begin van de reeks, het moment dat de kandidaten werden opgehaald.
Natuurlijk wordt alles wel gemonteerd op het einde, veronderstel ik, maar symbolisch is bij het begin van de reeks één finalist al bekend, de twee andere niet.

Taupe07714 mar 2017, 22:22

767  Yens
Torremolinos schreef:Het begin van de reeks, het moment dat de kandidaten werden opgehaald.
Natuurlijk wordt alles wel gemonteerd op het einde, veronderstel ik, maar symbolisch is bij het begin van de reeks één finalist al bekend, de twee andere niet.
Nogmaals de nummerplaat dateert van NA de opnames en je vindt de ZZAterug o.a. In aflevering 2 😎

Frolva15 mar 2017, 11:03

2204
Torremolinos schreef:Het begin van de reeks, het moment dat de kandidaten werden opgehaald.

In neem aan dat ze alle kandidaten wel gefilmd hebben bij hun vertrek thuis, en dat dus achteraf in de montagekamer is beslist om bepaalde beelden wel en andere beelden niet te gebruiken. 😉

Molière15 mar 2017, 12:22

92
johan.maes schreef:
SPOILER
Waarom eigenlijk, vraag ik mij af. Het is niet dat ze nog nooit met eerste letters van zinnen hebben gewerkt hé. Ik ben echt benieuwd naar je argumenten, want ik kan er geen bedenken. Anyway, als de nummerplaat verwijst naar Annelies op de manier die jij beschreven hebt, eet ik mijn hele kleerkast op, wegens veel te ver gezocht. Zoiets hebben ze nog nooit gedaan en zou heel veel kijkers doen afhaken, denk ik.

ex-molinator15 mar 2017, 12:32

3483  Uma
Molière schreef:... Anyway, als de nummerplaat verwijst naar Annelies op de manier die jij beschreven hebt, eet ik mijn hele kleerkast op,
Is dat inclusief de inhoud? En ga je dat opnemen en dat filmpje dan delen? 😎
OMG, dit is toch wel DE reden om te hopen dat Annelies de mol is. 😉

Mke15 mar 2017, 12:35

112
Molière schreef:Waarom eigenlijk, vraag ik mij af. Het is niet dat ze nog nooit met eerste letters van zinnen hebben gewerkt hé. Ik ben echt benieuwd naar je argumenten, want ik kan er geen bedenken. Anyway, als de nummerplaat verwijst naar Annelies op de manier die jij beschreven hebt, eet ik mijn hele kleerkast op, wegens veel te ver gezocht. Zoiets hebben ze nog nooit gedaan en zou heel veel kijkers doen afhaken, denk ik.
Ik weet niet wat zijn argumenten zijn, maar mij lijkt dat veel te willekeurig...
Daarnaast zou je er ook al zeker van moeten zijn dat niemand van de andere overgebleven kandidaten 3 opeenvolgende zinnen uitspreekt met die respectievelijke beginletters.

Stel het je eens omgekeerd voor, vanuit het perspectief van de makers tijdens het bekijken van het beeldmateriaal achteraf in de montagekamer... (er nu even van uitgaan dat Robin de mol zou zijn)

"Eh! Laten we anders de eerste letters van de eerste woorden van de eerste 3 zinnen van wat de mol daar op een willekeurig moment zegt gebruiken om een nummerplaat te maken die we dan laten zien in de openingsscène!"
"Ja, goed idee! Dat is een subtiele maar onweerlegbare hint voor kijkers die alle eerste letters van alle zinnen noteren!"

Sorry, het gaat er niet in bij mij...
Maar moest ik het fout hebben, wil ik gerust een wederdienst doen 😉

Mke15 mar 2017, 12:36

112
Mollenjager-DT schreef:Het wordt mij echt steeds duidelijker dat de tip met de 3 eerst in beeld komende kandidaten wel degelijk de grote finalisten zullen zijn. Ik ben er (bijna) helemaal zeker van. Volgende weel valt Eline af. Let op mijn woorden! 😉 😃
En wat eet jij op als het zou blijken dat je fout zou zijn?
:p
Laatst gewijzigd door Mke op 15 mar 2017, 12:38, 1 keer totaal gewijzigd.
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 13