Berichten over De Mol die niet bij 1 deelnemer thuishoren

annie.delen02 mar 2017, 20:32

238  Uma
om jullie tunnelvisie nog wat te versterken

Sam lijkt niet echt blij met het slagen van de proef en zegt eerst achteraan in het beeld iets tegen Gilles

OrthoMol02 mar 2017, 21:06

219
chicawah schreef:... vastgebonden in een boom van meer dan 1 meter hoog, in het donker en zonder gezichtscrème... 😲

Bleiten zeker? :roll:
😃 LOL

chicawah.janssen02 mar 2017, 21:17

8153
annie.delen schreef:om jullie tunnelvisie nog wat te versterken

Sam lijkt niet echt blij met het slagen van de proef en zegt eerst achteraan in het beeld iets tegen Gilles
Kan je dit ajb wat nader verklaren en/of zeggen op welk ogenblik dat precies gebeurt?

OrthoMol02 mar 2017, 21:36

219
Seg, euhm....mechanische vormgevingstechnieken, wat houd die studierichting precies in?? Iemand die hier meer weet van heeft??

OrthoMol02 mar 2017, 21:42

219
chicawah schreef:Kan je dit ajb wat nader verklaren en/of zeggen op welk ogenblik dat precies gebeurt?
Heb het net ff achterhaald ; op 22.43 zie je idd Sam achter de groep bij GDC gaan staan en er wordt kort iets gecommuniceerd

annie.delen02 mar 2017, 21:43

238  Uma
rond de 23 minuten komt hij met een wit deken over zich aan en gaat eerst naar Gilles

Jansen02 mar 2017, 21:54

3423  Yens
annie.delen schreef:om jullie tunnelvisie nog wat te versterken

Dat is me ook opgevallen ja 🙂 En... bedankt om mijn Sam tunnelvisie nog wat te versterken 😃

Jansen02 mar 2017, 21:59

3423  Yens
aikoo.altitude schreef:Seg, euhm....mechanische vormgevingstechnieken, wat houd die studierichting precies in?? Iemand die hier meer weet van heeft??
Effe gegoogled: https://www.onderwijskiezer.be/v2/secun ... detail=219
Dit is een vrij duidelijke uitleg van de studierichting.
Van waar komt de vraag? Ik hoorde ook een belletje rinkelen bij je vraag maar ik kan me niet meer herinneren in welk verband ik het gelezen heb (ik bedoel ivm welke kandidaat) 🙂

Mateo02 mar 2017, 22:02

870
annie.delen schreef:rond de 23 minuten komt hij met een wit deken over zich aan en gaat eerst naar Gilles
:!:

chicawah.janssen02 mar 2017, 22:03

8153
eveline.vanhemel schreef:Effe gegoogled: https://www.onderwijskiezer.be/v2/secun ... detail=219
Van waar komt de vraag? Ik hoorde ook een belletje rinkelen bij je vraag maar ik kan me niet meer herinneren in welk verband ik het gelezen heb (ik bedoel ivm welke kandidaat) 🙂
Inderdaad: vanwaar deze vraag?

OrthoMol02 mar 2017, 22:13

219
eveline.vanhemel schreef:Effe gegoogled: https://www.onderwijskiezer.be/v2/secun ... detail=219
Dank je voor de link Eveline !
Ik heb Sam ff 'gegoogled' en op zijn LinkedIn staat vermeld dat hij van opleiding deze richting heeft gevolgd, wat betekent dat hij dus alles afkent van mechanica en monteren edm. Voila, een grotere mand is overbodig....

chicawah.janssen02 mar 2017, 22:18

8153
aikoo.altitude schreef:Dank je voor de link Eveline !
Ik heb Sam ff 'gegoogled' en op zijn LinkedIn staat vermeld dat hij van opleiding deze richting heeft gevolgd, wat betekent dat hij dus alles afkent van mechanica en monteren edm. Voila, een grotere mand is overbodig....
Van een Aha-Erlebnis gesproken!

Maar misschien is voor iemand die bij BMW werkt een simpele velo beneden zijnen stand 😉
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 12