Berichten over De Mol die niet bij 1 deelnemer thuishoren

commisaris Witse15 mar 2017, 08:12

260
Ik heb deze vraag al elders gesteld maar doe het hier nogmaals omdat ik hulp nodig heb. :oops: :oops:

Tijdens Robin's verblijf met de mol zien we hem een paar keer zitten gefilmd vanuit het perspectief van de mol.
Op 35min50 zie je heel eventjes een figuur vanachter het gordijn komen : alleen ik kan mijn PC niet stilzetten op dat moment precies. Kan iemand die beeld per beeld kan kijken een screenshot maken van dat moment ? Het zou ook een medewerker kunnen zijn want ik zie een donker gekleed iemand. Maar toch zou ik dat beeld graag bestuderen. Dank alvast. 🙂 🙂

Molekule15 mar 2017, 08:29

31  Yens
Taupe077 schreef:Wel raar dat iedereen die niet op Robin stemt, hem eem teleurstellende mol vindt...
En ik vind het net een super mol, mocht hij het zijn.
Mee eens, amusant om hem bezig te zien in zijn rol als mol. Speelt die heel goed! Zijn reacties zijn soms hilarisch als je door hebt waarom hij iets doet.

weyns196015 mar 2017, 09:36

426
commisaris Witse schreef:Ik heb deze vraag al elders gesteld maar doe het hier nogmaals omdat ik hulp nodig heb. :oops: :oops:

Tijdens Robin's verblijf met de mol zien we hem een paar keer zitten gefilmd vanuit het perspectief van de mol.
Op 35min50 zie je heel eventjes een figuur vanachter het gordijn komen : alleen ik kan mijn PC niet stilzetten op dat moment precies. Kan iemand die beeld per beeld kan kijken een screenshot maken van dat moment ? Het zou ook een medewerker kunnen zijn want ik zie een donker gekleed iemand. Maar toch zou ik dat beeld graag bestuderen. Dank alvast. 🙂 🙂
Bedoel je dit beeld?

[ external image ]

Beter dan dit krijg ik het niet, en ik zie geen donkere kleding...

Yvo15 mar 2017, 09:43

1111  Uma
Naast Gilles De Coster komen enkel Davey's en Robin's heup significant boven de tafel.
De vingers van de handschoen lijken me ook te dik om die van Davey te zijn (aannemend dat het inderdaad de mol is en niet telkens Gilles De Coster). Daarom denk ik dat het de hand van Robin was. Behalve dan bij Robin zelf.

weyns196015 mar 2017, 09:44

426
Yvo schreef:Naast Gilles De Coster komen enkel Davey's en Robin's heup significant boven de tafel.
De vingers van de handschoen lijken me ook te dik om die van Davey te zijn (aannemend dat het inderdaad de mol is en niet telkens Gilles De Coster). Daarom denk ik dat het de hand van Robin was. Behalve dan bij Robin zelf.
We zien wat we willen zien, of, correcter: wat de productie wil dat we zien 😎

Yvo15 mar 2017, 09:49

1111  Uma
weyns1960 schreef:We zien wat we willen zien, of, correcter: wat de productie wil dat we zien 😎
Daar ben ik het in deze niet helemaal mee eens.

Mke15 mar 2017, 09:53

112
johan.maes schreef:Ik vrees eigenlijk ook dat Robin de mol is...wat voor mij teleurstellend zou zijn omwille van het contrast met de subtiele mol van vorig jaar. En het zou er bij mij nog altijd niet in gaan dat hij de dierenproef heeft doen slagen.
SPOILER
Ik zou Robin een teleurstellende mol vinden omdat ik hem niet echt verdenk... Wat hem tegelijkertijd om die reden net een goede mol zou maken moest het zo blijken te zijn natuurlijk 😉

Naar mijn 'gevoel' is Robin z'n -volgens sommigen- ambetant gedrag puur doordat hij zich laat meeslepen in het spel en hij dan impulsief reageert. Een beetje zoals Cathy vorig jaar soms ook nogal sterk uit de hoek kon komen als ze er 'vollen bak' voor ging. Ik vind dat het Robin in feite sympathiek maakt. Volgens mij is Robin iemand die volledig opgaat in de dingen die hij doet, competitief tijdens de proeven, emotioneel op aangrijpende momenten,... ik vind dat best mooi 🙂
Maar ik denk ook dat je zoiets moeilijk kan controleren of faken, waardoor ik mij moeilijk kan voorstellen dat hij de mol zou zijn, omdat dat niet past in hoe ik hem zie... waardoor ik dus ook teleurgesteld zou zijn moest hij de mol zijn 😉 (maar wslk vooral omdat mijn mensenkennis mij in de steek zou gelaten hebben 😉 )

chicawah.janssen15 mar 2017, 10:17

8153
glashelder schreef:Het eerste waar mij dat aan doet denken, is dit: https://en.wikipedia.org/wiki/Damped_sine_wave

Maar hoe en wat... Geen idee.
Mij doet het gewoon denken aan noorderlicht.

chicawah.janssen15 mar 2017, 10:21

8153
johan.maes schreef:
SPOILER
SPOILER

commisaris Witse15 mar 2017, 10:33

260
weyns1960 schreef:Bedoel je dit beeld?

[ external image ]

Beter dan dit krijg ik het niet, en ik zie geen donkere kleding...
Ja dank je wel... ik zag schaduw vandaar "donker". Maar ik zag ook dit :

[ external image ]

Toch een technicus :?: :?: :?:

Frolva15 mar 2017, 11:15

2204
weyns1960 schreef:Beter dan dit krijg ik het niet, en ik zie geen donkere kleding...
Meer dan dat is er (bij mij) ook niet te zien. 😉

(edit: ik had niet gezien dat er nog een pagina volgde)

Frolva15 mar 2017, 11:26

2204
commisaris Witse schreef:Toch een technicus :?: :?: :?:
Er wordt in de kamer gefilmd met verschillende camera's. Volgens mij enkele vaste camera's en één op de helm van de mol / GDC.

Wat je links onder ziet is de helm met camera gefilmd door een vaste camera.

[ external image ]
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 18