Berichten rond De Mol 2018 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën

Jansen24 mar 2018, 08:11

3423  Yens
Ik heb Café de Mol nog eens bekeken om de juiste indeling in de groepen te geven. De eerste groep wordt zonder criterium gegeven:
Joke, Steve, Katrien, Bahador

Daarna wordt de groep met de naam eindigend op "y" gegeven:
Channy, Kelly, Jeffrey

Dan bij de derde groep wordt er gezegd dat het allemaal West-Vlamingen zijn:
Pascale, Lloyd, Pieter

Hier valt me al dadelijk iets op: bij de laatste groep wordt gezegd dat het drie West-Vlamingen zijn, terwijl we weten dat er vier zijn. Wat ik dan niet begrijp is waarom ze dan in de eerste groep van vier niet alle vier de West-Vlamingen worden vernoemd. Nu staat Joke apart en dan begin je al dadelijk te denken dat daar een reden voor is.

Misschien is het ook moedwillig gedaan, er is ook dat vreemde incident dat de kaart van Mol in Tielt ophangt - juist ja, de woonplaats van Joke. Zou het een tactiek zijn om ons op een dwaalspoor te zetten? 😎

Kobe24 mar 2018, 10:12

429
eveline.vanhemel schreef:Ik heb Café de Mol nog eens bekeken om de juiste indeling in de groepen te geven. De eerste groep wordt zonder criterium gegeven:

Channy, Kelly, Jeffrey

Pascale, Lloyd, Pieter

Hier valt me al dadelijk iets op: bij de laatste groep wordt gezegd dat het drie West-Vlamingen zijn, terwijl we weten dat er vier zijn. Wat ik dan niet begrijp is waarom ze dan in de eerste groep van vier niet alle vier de West-Vlamingen worden vernoemd. Nu staat Joke apart en dan begin je al dadelijk te denken dat daar een reden voor is.

Misschien is het ook moedwillig gedaan, er is ook dat vreemde incident dat de kaart van Mol in Tielt ophangt - juist ja, de woonplaats van Joke. Zou het een tactiek zijn om ons op een dwaalspoor te zetten? 😎

Voorlopig niks aan de hand, maar als ze in de finale staat en alles nog mogelijk is, toch iets waar we rekening mee moeten houden!!

chicawah.janssen24 mar 2018, 10:29

8153
Op dit ogenblik, m.a.w. alleen gebaseerd op haar "sollicitatiegesprek" en haar reactie op het goede nieuws, doet Joke mij aan Eline denken en ik kan mij niet voorstellen dat ze meteen het jaar na Eline een copycat gekozen hebben. Met dat stratenplan en het feit dat West-Vlaamse Joke niet samen met de 3 andere West-Vlamingen voorgesteld werd, duwen de makers ons in haar richting.
Dit jaar krijgen we een totaal andere mol denk ik. Misschien Steve. Die man heeft duidelijk een goed stel hersens, gevoel voor humor en uiteraard veel mensenkennis. Misschien Pascale, straffe madam die met haar mensenkennis en leidinggevende capaciteiten het molschip de kant kan uitsturen die zij wil. Of Katrien die ik op dit ogenblik nog niet kan doorgronden.

Jansen24 mar 2018, 11:01

3423  Yens
chicawah schreef:Op dit ogenblik, m.a.w. alleen gebaseerd op haar "sollicitatiegesprek" en haar reactie op het goede nieuws, doet Joke mij aan Eline denken en ik kan mij niet voorstellen dat ze meteen het jaar na Eline een copycat gekozen hebben. Met dat stratenplan en het feit dat West-Vlaamse Joke niet samen met de 3 andere West-Vlamingen voorgesteld werd, duwen de makers ons in haar richting.
Dit jaar krijgen we een totaal andere mol denk ik. Misschien Steve. Die man heeft duidelijk een goed stel hersens, gevoel voor humor en uiteraard veel mensenkennis. Misschien Pascale, straffe madam die met haar mensenkennis en leidinggevende capaciteiten het molschip de kant kan uitsturen die zij wil. Of Katrien die ik op dit ogenblik nog niet kan doorgronden.
Jupz, ik denk er precies zo over. Het lijkt me allemaal te opvallend wat er met Joke "gebeurd" en momenteel denk ik ook vooral aan Steve en Katrien. Pascale kan ook maar ik denk dat ze er iets te gekend voor is. Het kan natuurlijk ook zijn dat ze daarom juist wel een geschikte mol is 🙂.

Nog 1 nachtje slapen en dan is het morgenavond eindelijk zo ver en zullen we al veel meer weten :!: :!:

chicawah.janssen24 mar 2018, 11:28

8153
eveline.vanhemel schreef:Nog 1 nachtje slapen en dan is het morgenavond eindelijk zo ver en zullen we al veel meer weten :!: :!:
EIN-DE-LIJK!
Ik heb er zo lang naar uitgekeken! En dan starten ze verdorie later dan verwacht. En op zondag - ik kon voor de Spaanse les kiezen tussen maandag en donderdag en heb speciaal omwille van De Mol donderdag gekozen hoewel de groep van maandag leuker is. Ik mag er niet aan denken dat ze het net zo goed naar donderdag hadden kunnen verhuizen 😲
Voor mijn leerkracht Spaans wordt het trouwens een heel bijzondere reeks: ze is Mexicaanse.

Jansen24 mar 2018, 11:36

3423  Yens
chicawah schreef:EIN-DE-LIJK!
Ik heb er zo lang naar uitgekeken! En dan starten ze verdorie later dan verwacht. En op zondag (ik kon voor de Spaanse les kiezen tussen maandag en donderdag en heb speciaal omwille van De Mol donderdag gekozen hoewel de groep van maandag leuker is). Ik mag er niet aan denken dat ze het net zo goed naar donderdag hadden kunnen verhuizen 😲
Ja, vond het ook lang wachten 🙂. Morgen veel op het programma (voormiddag ketel soep koken, 's middags eendenborst klaarmaken en namiddag naar Gent-Wevelgem kijken) zodat het rap avond is en we eindelijk kunnen kijken 🙂.

Holmes10 apr 2018, 17:42

395
eveline.vanhemel schreef:Ik heb Café de Mol nog eens bekeken om de juiste indeling in de groepen te geven. De eerste groep wordt zonder criterium gegeven:

Channy, Kelly, Jeffrey

Pascale, Lloyd, Pieter

De tweede groep "Y" is naar huis.... zit er toch meer achter de gebruikte indeling ?

Jansen10 apr 2018, 18:49

3423  Yens
Holmes schreef:De tweede groep "Y" is naar huis.... zit er toch meer achter de gebruikte indeling ?
Toch wel opvallend 🙂. Nu afwachten wie die volgende afvaller is...

Mollenjager-DT10 apr 2018, 20:17

767  Yens
Holmes schreef:De tweede groep "Y" is naar huis.... zit er toch meer achter de gebruikte indeling ?
Er is vorige week nogmaals gezegd dat er geen tips in 'Café De Mol' zitten, dus ik zou hier echt niets achter zoeken...

Holmes10 apr 2018, 20:33

395
Mollenjager-DT schreef:Er is vorige week nogmaals gezegd dat er geen tips in 'Café De Mol' zitten, dus ik zou hier echt niets achter zoeken...
Je hebt gelijk dat er geen verborgen tips zitten in het decor van Café De Mol of in wat Gilles en Frances vertellen of tonen maar de voorstelling van de kandidaten in Café De Mol gebeurde door GDC en de groepering van de filmpjes werd gedaan door zijn team, niet door het team van Café De Mol...

BeaVer10 apr 2018, 21:52

1293  Uma
Ik vind het jammer dat ze veel zaken in het belachelijke trekken.
De mol. is. een. serieus. programma! :oops: 😎
Ik geef toe, ik heb wel al veel gelachen, maar een meerwaarde is het niet.

tom.bastijns11 apr 2018, 09:05

26
Ik vind het hier niet onmiddellijk terug, maar mijn excuses moest iemand al een gelijkaardig idee geopperd hebben over Café De Mol.

In Café De Mol nodigen ze steeds een aantal gasten uit, ex-deelnemers, bekende personen ...

Annelies was diegene met een boon voor Jeffrey. Dat zei ze al van in het begin. Toen werd in Café De Mol bij haar interview ook gezegd dat Annelies nog terug zou keren in Café De Mol en meer bepaald in de aflevering van vorige zondag. Wie viel er zondag af? Jeffrey, haar favoriet.

Het was vooral de aankondiging van de volgende gast die me aan het denken zette: Thibaut Courtois. Toch niet meteen een naam die in het bijzonder gelinkt kan worden aan "De Mol". Thibaut Courtois is echter afkomstig uit Bilzen. En laat dat nu toevallig de woonplaats van Katrien zijn...

Het kan allemaal uiteraard puur toeval zijn, maar mij zou het niet verbazen moest Katrien zondag het spel verlaten en in Café De Mol opduiken.
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 16