Berichten rond verborgen hints en aanwijzingen

chicawah.janssen13 apr 2018, 20:27

8153
Mateo schreef:Ik ga met je mee op die trein! Ik denk dat meerdere wagonnetjes daarvan ons van informatie gaan voorzien. :mrgreen:
Ik sta te wachten op het perron 😉

Moligator15 apr 2018, 00:33

3
Ik vind als eerste opdracht het herrijzen uit een doodskist een week voor pasen, toch ook een mooie religieuze verwijzing.

Jansen15 apr 2018, 08:46

3423  Yens
Moligator schreef:Ik vind als eerste opdracht het herrijzen uit een doodskist een week voor pasen, toch ook een mooie religieuze verwijzing.
Leuk gevonden 🙂.

P.S. Moligator? Molinator? Ex-Molinator? (Serieus off-topic maar kon het niet laten --> vandaar in PS) 😉
@Moligator --> Neem eens een kijkje in het Off-Topic forum bij "Het enige echte offtopic topic in het off-topic gedeelte " moest je niet weten waar dit over gaat 😂

Suspicious15 apr 2018, 17:57

106
chicawah schreef:Dat zout... komt zeker terug. Ze zullen wel eens een proef hebben met tequila :mrgreen:
Hm... 😃

Laleia15 apr 2018, 18:24

306
Jullie halen er nogal wat bij... bij die Lot, met dat zout en de engelen en rampenfilms en doodskoppen op tequillaflessen.
Het opvallendste blijft toch gewoon dat er 'zijn vrouw Lot' staat, terwijl Lot de man was. Daarin moet het hem volgens mij zitten hoor...

Yvo15 apr 2018, 22:26

1111  Uma
Wat zei Steve over zijn dochter in het kennismakingsfilmpje? Trouwens waar vind je die kennismakingsfilmpjes?
Ik probeer een link te zoeken met Steve en Lot.

david.willems15 apr 2018, 22:55

17
Ik denk toch nog steeds dat je de religieuze verwijzingen kan linken aan Steve. Het is al bijna elke aflevering dat hij meermaals een religieuze verwijzing meedeelt zoals "breek het brood", "God de Vader", "Amen en uit"...

Mateo16 apr 2018, 00:07

870
Ja. Zoals ik elders al eerder heb geschreven:

Sint Stefanus (Steve heet eigenlijk Stéphane) was de eerste martelaar. Hij werd gestenigd tot de dood erop volgde.
En dan, zoals anderen ook al hadden opgemerkt:
De stenen in de kist, de steentjes in de piñata's. Rammstein in zijn playlist...

marc.koenen16 apr 2018, 17:18

122
Iedereen zit bij Genesis,maar ik vond dit ook:
Mattheüs 19:26 En Jezus, hen aanziende, zeide tot hen: Bij de mensen is dat onmogelijk, maar bij God zijn alle dingen mogelijk.
Als we God vervangen door Peter,dan is alles mogelijk

Yvo16 apr 2018, 17:43

1111  Uma
Ik wil niet beginnen zagen, maar... wil/kan iemand op mijn vragen antwoorden?

Frolva16 apr 2018, 18:02

2204
Yvo schreef:Ik wil niet beginnen zagen, maar... wil/kan iemand op mijn vragen antwoorden?
Om van het gezaag vanaf te zijn ... :mrgreen:

Bedoel je dit filmpje: https://www.vier.be/video/de-mol/bekijk ... kandidaten

Dat vind je, zoals de meeste filmpjes, op de site van vier. 😉
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 15