geertn444 schreef:Soms moet je het niet verder zoeken dan het is: KISS:Best mogelijk.
Misschien was de strategie van Bart wel: ik ga op deze proef keihard spelen voor de pasvragen, zo lijk ik de ideale kandidaat ! want
-iedereen denkt dat de mol niet geinteresseerd is in pasvragen. Maar is dit wel zo ? Misschien wel, maar als hij zeker is dat het geld al weg is, waarom niet ?
- "Dit is Vlaanderen Vakantieland niet ?" = ik ben de keiharde kandidaat
- en als ze mij verdenken, dan zeg ik gewoon: "he, ik heb niet beslist om voor de pasvragen te gaan hé".
Dus:
- moet ik zorgen dat ik niet bij de volksvertegenwoordigers zit (haha !)
- moet ik me van in het begin profileren als "een Bourgondier". Remember Bart zijn ideal gids is de Michelingids (of dat zeggen ze ons toch, is het waar of niet). Misschien all part of the game van in het begin ?
- Bart is een advocaat en advocaten hebben geen geweten. De ideale mol dus (oops , kort door de bocht).
- dat trukje om te zakken van 3 naar 2, was g...
Er waren ook in de vorige afleveringen nog wel wat dingetjes die op voorkennis/oefening bij Bart kunnen wijzen.
- in de kayak weet hij alle antwoorden op de vragen met zijn bordjes (helpt om de anderen verdacht te maken en hij kan daarna de kayak held spelen)
- wat kan die man katapult schieten , is dat normaal? Geoefend?
- Ga jij met een meloentje op je hoofd
tussen je handen iemand zo een pijl door je hoofd laten schieten, tenzij je weet dat het een elastiek is?
Hij is zich goed naar boven aan het werken op mijn lijstje