Cedric schreef: ↑04 apr 2021, 22:54 Ergens had ik wel op een grotere rol voor Isidoor gehoopt. Maar goed, dat ligt dan aan mij.. Zoals ik vorig jaar ook hoopte dat de doos van Pandora meerdere afleveringen zou meegaan. Ik wacht al sinds het begin van de nieuwe reeksen op een insteek zoals met de kokers in seizoen 3 die een aflevering of 3-4 meegingen. Stiekem hoopte ik dat Isidoor zo'n rol zou krijgen.Isidoor is er nog maar net hé. Hij mag nog 5 afleveringen meedraaien.
zakke langs zijkant schreef: ↑05 apr 2021, 18:38 Ik moet zeggen dat ik de dagboeken van De Mol wel mis dit seizoen. Ik heb dat altijd een leuke toevoeging gevonden en snap ook niet zo goed waarom ze ermee gestopt zijnHet kan nog altijd komen denk ik. Als ik het mij goed herinner werd dat vorig jaar ook al minder gebruikt dan bij Elisabet, en hoorde we Alina pas voor de eerste keer een dagboek inspreken in aflevering 4 na de opdracht met de kilocalorieën. Het kan dus nog altijd!
masterveecee schreef: ↑06 apr 2021, 11:05 Ode aan de drone cameramanWel een beetje in scene gezet (met de koffer open, vooraleer men uitstapt) maar niettemin was die opvallende shot mij ook opgevallen
![]()
Taupe077 schreef: ↑06 apr 2021, 11:23 Los van de groep waarbij de mayo nog niet pakt vind ik de opdrachten soms top en dan weer flauw ...Ik vind de groep eigenlijk zeker even leuk als andere jaren en aflevering 2 was één van beste van alles seizoenen voor mij.
Ik weet het niet. Ik heb zelf aflevering 2 niet opnieuw bekeken en is eerste keer in jaren, zelf WIDM bekijk ik meerdere keren!
Met Isidoor die erbij komt en die al aan het mollen is, zou het nog leuker kunnen worden.
Grote voordeel voor mij persoonlijk is wel dat ik hierdoor minder tijd doorbreng op het forum maar vooral een goede nachtrust heb van zondag op maandag. Andere jaren werd ik wakker rond 2 of 3 en bleef wakker nadenken tot mijn wekker afliep.
Of is het toch die COVID die nog steeds onbewust in de achtergrond blijft en mijn gedachten verstrooien?
Ik zie het nu zo... het kan straks alleen maar beter worden!