Berichten rond De Mol 2021 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën

zakke langs zijkant05 apr 2021, 18:38

45  Uma
Ik moet zeggen dat ik de dagboeken van De Mol wel mis dit seizoen. Ik heb dat altijd een leuke toevoeging gevonden en snap ook niet zo goed waarom ze ermee gestopt zijn

Poirot05 apr 2021, 21:15

299
Oh ja! Dagboek van de mol! Ik was dat helemaal vergeten. Ja dat was een geweldig idee van de makers om dat toe te voegen. Jammer dat het dit seizoen niet komt (kan altijd nog komen, maar ik heb weinig hoop)

chicawah.janssen05 apr 2021, 21:17

8153
Cedric schreef: ↑04 apr 2021, 22:54 Ergens had ik wel op een grotere rol voor Isidoor gehoopt. Maar goed, dat ligt dan aan mij.. Zoals ik vorig jaar ook hoopte dat de doos van Pandora meerdere afleveringen zou meegaan. Ik wacht al sinds het begin van de nieuwe reeksen op een insteek zoals met de kokers in seizoen 3 die een aflevering of 3-4 meegingen. Stiekem hoopte ik dat Isidoor zo'n rol zou krijgen.
Isidoor is er nog maar net hé. Hij mag nog 5 afleveringen meedraaien. 🙂

Mollenjager-DT05 apr 2021, 23:15

767  Yens
zakke langs zijkant schreef: ↑05 apr 2021, 18:38 Ik moet zeggen dat ik de dagboeken van De Mol wel mis dit seizoen. Ik heb dat altijd een leuke toevoeging gevonden en snap ook niet zo goed waarom ze ermee gestopt zijn
Het kan nog altijd komen denk ik. Als ik het mij goed herinner werd dat vorig jaar ook al minder gebruikt dan bij Elisabet, en hoorde we Alina pas voor de eerste keer een dagboek inspreken in aflevering 4 na de opdracht met de kilocalorieën. Het kan dus nog altijd!

Vermoljoen05 apr 2021, 23:45

2354  Uma
Ah ja, klopt. Toen hadden de kandidaten bijna 10.000 euro verdiend na 2 opdrachten. Uiteindelijk eindigde de pot nog op 22.000 euro dus dat is best straf eigenlijk.

Taupe07706 apr 2021, 11:23

767  Yens
Los van de groep waarbij de mayo nog niet pakt vind ik de opdrachten soms top en dan weer flauw ...
Ik weet het niet. Ik heb zelf aflevering 2 niet opnieuw bekeken en is eerste keer in jaren, zelf WIDM bekijk ik meerdere keren!
Met Isidoor die erbij komt en die al aan het mollen is, zou het nog leuker kunnen worden.

Grote voordeel voor mij persoonlijk is wel dat ik hierdoor minder tijd doorbreng op het forum maar vooral een goede nachtrust heb van zondag op maandag. Andere jaren werd ik wakker rond 2 of 3 en bleef wakker nadenken tot mijn wekker afliep.
Of is het toch die COVID die nog steeds onbewust in de achtergrond blijft en mijn gedachten verstrooien?

Ik zie het nu zo... het kan straks alleen maar beter worden!

geertn44406 apr 2021, 12:18

236
masterveecee schreef: ↑06 apr 2021, 11:05 Ode aan de drone cameraman
Afbeelding

👍🏻👍🏻😍
Wel een beetje in scene gezet (met de koffer open, vooraleer men uitstapt) maar niettemin was die opvallende shot mij ook opgevallen 😃

masterveecee06 apr 2021, 12:22

3547  Sven
Denk ook niet dat iemand de drone de hele tijd in de koffer zou laten hangen en meerijden, zou lastig zijn en de hele tijd dat gezoem 😀
Moet wel zeggen, toen ik het shot zag, dacht ik van "Amai, cameraman in de koffer?", maar het bleek al vlug duidelijk anders te zijn 😛

Mollenjager-DT06 apr 2021, 13:11

767  Yens
Taupe077 schreef: ↑06 apr 2021, 11:23 Los van de groep waarbij de mayo nog niet pakt vind ik de opdrachten soms top en dan weer flauw ...
Ik weet het niet. Ik heb zelf aflevering 2 niet opnieuw bekeken en is eerste keer in jaren, zelf WIDM bekijk ik meerdere keren!
Met Isidoor die erbij komt en die al aan het mollen is, zou het nog leuker kunnen worden.

Grote voordeel voor mij persoonlijk is wel dat ik hierdoor minder tijd doorbreng op het forum maar vooral een goede nachtrust heb van zondag op maandag. Andere jaren werd ik wakker rond 2 of 3 en bleef wakker nadenken tot mijn wekker afliep.
Of is het toch die COVID die nog steeds onbewust in de achtergrond blijft en mijn gedachten verstrooien?

Ik zie het nu zo... het kan straks alleen maar beter worden!
Ik vind de groep eigenlijk zeker even leuk als andere jaren en aflevering 2 was één van beste van alles seizoenen voor mij.

Taupe07706 apr 2021, 13:25

767  Yens
les goûts et les couleurs ne se discutent pas!

En dat is leuke hieraan, we moeten het niet allemaal eens zijn.
Zou natuurlijk top zijn, mochten we het allemaal nog net iets beter en leuker vinden maar kan dat nog?

PJMBLT06 apr 2021, 13:45

14  Uma
Is dit ook niet elk jaar beetje het geval, dat rond afl 3 een dip in enthousiasme is? Ik heb dat altijd wel beetje, want nieuwe vd groep is er wat af, en je hebt nog teveel kandidaten om echt te beginnen analyseren. Had vorig jaar ook dat gevoel na aflevering 3; toen viel Els af na best saaie aflevering (feta etc) en was ik minder enthousiast. Maar dan kwam er het verhoor in afl 4 en klikte alles ineens.

Ik zou dus nog niet te snel opgeven...
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 27