Berichten over De Mol die niet bij 1 deelnemer thuishoren

Kobe08 mar 2017, 21:34

429
én er zijn precies 11 albums

Vikken08 mar 2017, 21:35

65
... en bij de eliminatie is het steeds pruimentijd 😉

Kobe08 mar 2017, 21:39

429
Vikken schreef:... en bij de eliminatie is het steeds pruimentijd 😉

We komen er jongens (met nogal veel te veel creativiteit en tunnelvisies)!

commisaris Witse08 mar 2017, 21:49

260
Vikken schreef:... en blijft nog steeds de vraag waarom de woorden Mol & (Afpraak) vervangen door Strookies & Verhaal bij de woorden die VIER bekendmaakte
Blijkt Strookies fout geschreven in het Afrikaans. Heeft dit iets te betekenen :?: :?: :?:

[ external image ]

chicawah.janssen08 mar 2017, 21:50

8153
Masterofsuspence schreef:
Volgens mij neemt Eline het weg als ze alles opruimt
WAAROM ruimt Eline eigenlijk de boel op? Je zou toch verwachten dat de crew dit doet...

ONBEKEND08 mar 2017, 21:52

Vikken schreef:... en bij de eliminatie is het steeds pruimentijd 😉

pruimentijd is een afscheidsgroet waarmee wordt bedoeld: 'tot over een poosje!': kan ook op Hans's vaarwel en terugkeer duiden.

Kobe08 mar 2017, 21:55

429
Als we nog iets gaan zien omtrent een circus ofzo, dan wordt het wel écht verdacht toch. Mss kan da circus verwijzen naar da touw (ik weet de naam niet iets met slackline ofzo) van SAM en Bouba

ONBEKEND08 mar 2017, 22:00

Wooow, dit lijkt me toch wel een enorme aanwijzing, vorige week dacht ik al aan Sam, dan terug naar Robin, nu weer Sam.... :roll: :mrgreen:

Kobe08 mar 2017, 22:04

429
sandra.impe schreef:Wooow, dit lijkt me toch wel een enorme aanwijzing, vorige week dacht ik al aan Sam, dan terug naar Robin, nu weer Sam.... :roll: :mrgreen:
Sandra, wees gerust ik heb juist hetzelfde probleem!! Ik praat mezelf altijd in dat Sam het niet kan zijn, maar het blijft maar terug komen 😲 :roll:

sherlock08 mar 2017, 22:09

216
Kobe schreef:Als we nog iets gaan zien omtrent een circus ofzo, dan wordt het wel écht verdacht toch. Mss kan da circus verwijzen naar da touw (ik weet de naam niet iets met slackline ofzo) van SAM en Bouba
Vooruit, voor de Sam-tunnelaars 😃

Er zit een visuele montagefout in de slackline-proef waardoor Bouba twee keer in één frame staat.

Titel 9: "Dubbel & dwars"

ONBEKEND08 mar 2017, 22:11

sherlock schreef:Vooruit, voor de Sam-tunnelaars 😃

Er zit een visuele montagefout in de slackline-proef waardoor Bouba twee keer in één frame staat.

Titel 9: "Dubbel & dwars"

Ahja? Was me nog niet opgevallen....ik ga snel spieken....
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 21