SPOILER
Torremolinos schreef:De duistere schuifelaar bij Sam is ook behoorlijk groot aan de beelden te zien. Ook hij torent boven de kandelaar uit.Het beeld is gemaakt door een camera op de helm van de mol. koud kunstje om de hoogte daarvan te manipuleren.
Torremolinos schreef:Ja, dat had ik ook overwogen. Maar dan moeten ze op Annelies al een staander zetten van minstens 20 cm. Zou dat op de beelden dan niet raar overkomen? Die zou toch veel meer rondzwieren?Tenzij ze rondloopt op stelten natuurlijk. Had ze geen ervaring als circusartieste?
Maar het kan hoor...
Torremolinos schreef:Ja, dat had ik ook overwogen. Maar dan moeten ze op Annelies al een staander zetten van minstens 20 cm. Zou dat op de beelden dan niet raar overkomen? Die zou toch veel meer rondzwieren?nee, hoeft zelfs niet, die camera kan wat gekanteld worden ook bvb.
Maar het kan hoor...
oldgrumpy schreef:Kan me niet voorstellen dat de productie hier iets aan het toeval zou overlaten, zeker achteraf bij montage.Denk ik ook.
Zij hebben die beelden zeker rot geanalyseerd om hier zeker van te zijn.
oldgrumpy schreef:nee, hoeft zelfs niet, die camera kan wat gekanteld worden ook bvb.Ik ben het ook helemaal eens met oldgrumpy. De productie heeft dit vooraf helemaal kunnen plannen en achteraf perfect kunnen monteren, bekijken, en herbekijken tot ze er 100% zeker van waren dat er niets uit af te leiden viel.
eerlijk denk ik niet dat je ergens een conclusie gaat kunnen trekken uit die beelden in deze proef.
Kan me niet voorstellen dat de productie hier iets aan het toeval zou overlaten, zeker achteraf bij montage.
Zij hebben die beelden zeker rot geanalyseerd om hier zeker van te zijn.
Mke schreef:Ik zou Robin een teleurstellende mol vinden omdat ik hem niet echt verdenk... Wat hem tegelijkertijd om die reden net een goede mol zou maken moest het zo blijken te zijn natuurlijkNiet vergeten dat je niet als mol geboren wordt, maar dat je als mol gekozen wordt. Iedereen kan als mol gekozen worden, ook de sympathiekste kerel van de groep kan de mol zijn. Dat maakt hem daarom niet sympathiek.
Naar mijn 'gevoel' is Robin z'n -volgens sommigen- ambetant gedrag puur doordat hij zich laat meeslepen in het spel en hij dan impulsief reageert. Een beetje zoals Cathy vorig jaar soms ook nogal sterk uit de hoek kon komen als ze er 'vollen bak' voor ging. Ik vind dat het Robin in feite sympathiek maakt. Volgens mij is Robin iemand die volledig opgaat in de dingen die hij doet, competitief tijdens de proeven, emotioneel op aangrijpende momenten,... ik vind dat best mooi
Maar ik denk ook dat je zoiets moeilijk kan controleren of faken, waardoor ik mij moeilijk kan voorstellen dat hij de mol zou zijn, omdat dat niet past in hoe ik hem zie... waardoor ik dus ook teleurgesteld zou zijn moest hij de mol zijn(maar wslk vooral omdat mijn mensenkennis mij in de steek zou gelaten hebben
)
nite schreef:Niet vergeten dat je niet als mol geboren wordt, maar dat je als mol gekozen wordt. Iedereen kan als mol gekozen worden, ook de sympathiekste kerel van de groep kan de mol zijn. Dat maakt hem daarom niet sympathiek.Feit
Als mol moet ge u ook niet anders voordoen dan ge zijt. Ge moet uw eigen karakter gebruiken om uw eigen versie van een mol te maken. Gilles Van Bauwel was bvb enthousiast en competitief, dus die gaat op een enthousiaste en competitieve manier mollen. Is Robin de mol, dan zal hij op een andere manier mollen dan Annelies.
Dat heeft ook weinig met mensenkennis ofzo te maken. Tis niet omdat Robin de mol is, dat zijn reacties niet bijna altijd oprecht zijn. Robin heeft bvb de neiging om mensen aan te sporen, maar hij weet vast wel van zichzelf dat hij daar te ver in kan gaan waardoor het contraproductief werkt. Pas dat toe op een moment dat de groep onder stress staat door een moeilijke opdracht en ge kunt er, geheel binnen uw karakter, voor zorgen dat andere mensen foute b...
nite schreef:Iedereen kan als mol gekozen worden, ook de sympathiekste kerel van de groep kan de mol zijn. Dat maakt hem daarom niet sympathiek.Ontbreekt hier niet het woord minder?
chicawah schreef:Ontbreekt hier niet het woord minder?Klopt ja. Dat bedoelde ik.
Dat maakt hem daarom niet minder sympathiek.