Berichten rond verborgen hints en aanwijzingen

chicawah.janssen13 apr 2018, 08:37

8153
Mateo schreef:Vooral de sombrero klopt wel aardig met onze mollenschim; ook tijdens het feest van de doden wordt die door mannen (tenminste zo te zien aan foto's op internet) vaak gedragen.

Dit is trouwens een van de 'mannelijke' varianten van de maquillage, zoals die in Mexico vaker wordt toegepast tijdens de Día de los Muertos. De vrouwelijke variaties op dit thema hebben meestal wat lichtere en dunnere 'tandjes'; ze zien er ook wat lieflijker uit. Logisch, natuurlijk. We weten ook dat vrouwelijke mollen veel en veel liever zijn dan mannelijke. :twisted:
Ondanks het bovenstaande vermoed ik nu dat we met een vrouwelijke mol te maken hebben.
Eens te meer ga ik je (maar niet slaafs!) volgen. Op naar Eveline? 😉

Mateo13 apr 2018, 18:15

870
Volgen: prima. Maar slaafs: nee, alsjeblieft niet. Goed, dat je dat zelf al aangeeft. 😉

stefany.gysels14 apr 2018, 21:07

10
robin.bastaens schreef:Geen idee wie dit is, maar bijna elk seizoen wordt de Mol (of de winnaar) bij wijze van spreken 'bekend' gemaakt in de trailer of de persoon die als eerste het woord 'mol' uitspreekt. Misschien hebben ze dat nu terug gedaan in de trailer van dit seizoen. Heeft iemand een idee wie dit zou kunnen zijn, of zou deze foto puur toeval zijn?
Afbeelding
Het is Katrien op de foto

chicawah.janssen14 apr 2018, 22:16

8153
stefany.gysels schreef:Het is Katrien op de foto
Inderdaad.
Je bent nieuw hier (welkom!) en kan dus onmogelijk alles al gelezen hebben dat al op het forum gepost werd, maar het is aangehaald nog voor de eerste aflevering. O.a. ik heb er toen op gewezen dat de foto van Katrien in beeld komt op het ogenblik dat er gezegd wordt "ik ben het verraad".
Doordat Katrien zo onopvallend is en anderen veel meer in het oog springen, is dit wat op de achtergrond geraakt, maar volgens mij is het echt een hint en houden we onopvallende Katrien maar beter in het oog.

melissa.janssens15 apr 2018, 09:35

18
Moleskine schreef:Ik wou het hier nog niet posten omdat ik daardoor al van voor de start van de uitzendingen het gevoel heb dat de laatste overblijvers bekend gemaakt zijn in de trailer, maar aangezien we nu stilaan halfweg zijn, wil ik het toch doen. Bovendien vind ik het vreemd dat mijn vermoedelijke mol (Steve) deze aflevering wel erg verdacht is gemaakt, wat vaak een omen is voor de afvaller in de volgende aflevering.

Welaan dus: ik zit al van voor de start van de uitzendingen op Steve als mol en wel door één van de eerste aankondigingstrailers...

In de trailer 'Heb je mij gemist' zegt de voice-over letterlijk: "Kijk goed naar deze gezichten, want één van hen is de mol". We zien de gezichten van de 10 kandidaten. Die zijn allemaal gescrambeld ter hoogte van de ogen, behalve bij 4: Joke, Bahador, Pieter en Steve.

Bij Steve is er wel een kleine scramble ter hoogte van zijn oor. Bizar vond ik dat, omdat het als enige afweek van de rest. En ik heb even opgezocht of er iets speciaals i...
De 4 overblijvers die je hier vernoemt, komen toevallig wel overeen met de 'groepsverdeling' die Gilles gaf in de eerste Café De Mol. De y-groep viel af, nu 3 West-Vlamingen die afvallen en dan de 4 overblijvers?

Update: toch niet. Pieter en Katrien omgewisseld :oops:

Jansen15 apr 2018, 09:46

3423  Yens
melissa.janssens schreef:De 4 overblijvers die je hier vernoemt, komen toevallig wel overeen met de 'groepsverdeling' die Gilles gaf in de eerste Café De Mol. De y-groep viel af, nu 3 West-Vlamingen die afvallen en dan de 4 overblijvers?
Niet helemaal correct? Pieter is West-Vlaming en zat in de 3e groep. Katrien zat in de 1e groep, samen met Steve, Bahador en Joke. We zullen vanavond al meer weten als er straks iemand uit de "3e groep" afvalt. Volgens mij zou dat wel eens kunnen: ik vrees er voor dat Pieter vandaag het slachtoffer zal zijn :cry:

Jansen15 apr 2018, 09:47

3423  Yens
eveline.vanhemel schreef:Niet helemaal correct? Pieter is West-Vlaming en zat in de 3e groep. Katrien zat in de 1e groep, samen met Steve, Bahador en Joke. We zullen vanavond al meer weten als er straks iemand uit de "3e groep" afvalt. Volgens mij zou dat wel eens kunnen: ik vrees er voor dat Pieter vandaag het slachtoffer zal zijn :cry:
Edit: deze post komt dus te laat 😉.

chicawah.janssen15 apr 2018, 10:11

8153
eveline.vanhemel schreef:Niet helemaal correct? Pieter is West-Vlaming en zat in de 3e groep. Katrien zat in de 1e groep, samen met Steve, Bahador en Joke. We zullen vanavond al meer weten als er straks iemand uit de "3e groep" afvalt. Volgens mij zou dat wel eens kunnen: ik vrees er voor dat Pieter vandaag het slachtoffer zal zijn :cry:
Ik vrees hetzelfde. Ik zou zo graag een finale Pieter, Lloyd, Bahador hebben! Of een West-Vlaamse finale. Maar ik vrees dat ik niet op mijn wenken bediend zal worden :cry:

Wouterc15 apr 2018, 11:34

147
chicawah schreef:Maar ik vrees dat ik niet op mijn wenken bediend zal worden :cry:
Alweer niet, verdorie... 😉

stefany.gysels15 apr 2018, 12:15

10
chicawah schreef:Inderdaad.
Je bent nieuw hier (welkom!) en kan dus onmogelijk alles al gelezen hebben dat al op het forum gepost werd, maar het is aangehaald nog voor de eerste aflevering. O.a. ik heb er toen op gewezen dat de foto van Katrien in beeld komt op het ogenblik dat er gezegd wordt "ik ben het verraad".
Doordat Katrien zo onopvallend is en anderen veel meer in het oog springen, is dit wat op de achtergrond geraakt, maar volgens mij is het echt een hint en houden we onopvallende Katrien maar beter in het oog.
Je hebt gelijk ik vind dat katrien vaak niet in beeld komt en zo en dat ze zeer mysterieus is

Cedric15 apr 2018, 13:15

2834  Uma
chicawah schreef:Ik vrees hetzelfde. Ik zou zo graag een finale Pieter, Lloyd, Bahador hebben! Of een West-Vlaamse finale. Maar ik vrees dat ik niet op mijn wenken bediend zal worden :cry:
Ge zegt daar zo iets, de laatste 4 mogen allemaal West-Vlamingen zijn voor mij! 😃 #trotsewestvlaming

chicawah.janssen15 apr 2018, 14:20

8153
Cedric schreef:Ge zegt daar zo iets, de laatste 4 mogen allemaal West-Vlamingen zijn voor mij! 😃 #trotsewestvlaming
Als Gentse (maar getrouwd met een West-Vlaming) wil ik Baha in de finale. En Lloyd, want die twee samen zijn echt een komisch duo. 😃
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8