Berichten rond De Mol 2019 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën

Jansen18 feb 2019, 15:37

3423  Yens
eveline.vanhemel schreef:En verder: Mechelen, Gent, Aalst, Hasselt, Zandhoven en Roeselare... (allen posters)
Die heb ik al ergens zien passeren dacht ik. Dan zitten we aan 9 plaatsen, nog 1 plaats die onder de radar is gebleven?
Ondertussen lijkt het dat het vliegtuig geen deel uit maakt van de lijst van plaatsen omdat het nu ook al in De Haan gesignaleerd is. Dus waarschijnlijk volgt het gewoon de kustlijn.

Vermoljoen18 feb 2019, 16:13

2354  Uma
masterveecee schreef:Net even alle frames van het achtergrondfilmpke op elkaar gezet, maar dat levert ook niet direct iets bruikbaar op:

Afbeelding
Daar moet toch iets in te vinden zijn......
Of ze zitten zich nu een vuist te lachen, maar ik denk dat hier toch iets moet inzitten.
Waarom wordt het mollogo op een bepaald moment ondersteboven gezet? Misschien moet je bij iedere draai van het beeld ook de screenshots draaien en dat je dan wel iets krijgt?

Hoe doe je dat trouwens allemaal?

masterveecee18 feb 2019, 16:26

3547  Sven
robbe.vermesen schreef:Daar moet toch iets in te vinden zijn......
Of ze zitten zich nu een vuist te lachen, maar ik denk dat hier toch iets moet inzitten.
Waarom wordt het mollogo op een bepaald moment ondersteboven gezet? Misschien moet je bij iedere draai van het beeld ook de screenshots draaien en dat je dan wel iets krijgt?
Ja, de omgekeerd logo intrigeert mij ook. Omgekeerd en gespiegeld
EDIT: gewoon 180° gedraaid dus ^^
Afbeelding

robbe.vermesen schreef:Hoe doe je dat trouwens allemaal?
Goh, een beetje online converteren en dan in image processing software samensmijten 🙂

FlightWolf2394918 feb 2019, 16:31

183
masterveecee schreef:Net even alle frames van het achtergrondfilmpke op elkaar gezet, maar dat levert ook niet direct iets bruikbaar op:

Afbeelding
Met een beetje fantasie kunt ge links vanboven precies een varken zien :')

masterveecee18 feb 2019, 16:34

3547  Sven
FlightWolf23949 schreef:Met een beetje fantasie kunt ge links vanboven precies een varken zien :')
Neeeeeeeeeeeeee! Niet zo beginnen of er zullen wel fantastisch veel dingen gevonden worden 😃

Jay-Lo18 feb 2019, 16:34

1690  Sven
victor.gouhie schreef:Heeft er iemand een overzicht waar die posters / die flyer / vlieger. Te zien zijn?

Sint-Gilles Waas (flyer)
Kuurne (poster)
Knokke (vliegtuig: https://twitter.com/DEMOLBELGIE/status/ ... 7517879296)
...
Wij wonen niet aan de kust, maar mijn man heeft het vliegtuigje hier ook zien overkomen, regio Mechelen.

Jansen18 feb 2019, 17:01

3423  Yens
Jay-Lo schreef:Wij wonen niet aan de kust, maar mijn man heeft het vliegtuigje hier ook zien overkomen, regio Mechelen.
Klopt, ondertussen is het al in het hele land gespot 🙂.

billie.holiday18 feb 2019, 17:12

462  Bert
masterveecee schreef:
Btw: filmpke omgekeerd levert ook niet direct iets op. Dacht maar omdat de het logo ook omgekeerd tonen
Misschien zijn het gewoon plaatsen waar ze de opdrachten moeten uitvoeren.

commisaris Witse18 feb 2019, 17:26

260
Zalig toch.... het nieuwe Mol seizoen komt eraan. Met een glimlach deze 9 pagina's gelezen... we zijn vertrokken voor een toffe periode !!!!

Lodewijk18 feb 2019, 17:36

146
Betreffende het vliegtuigje: Het gaat over de PH-PHX, een Nederlands geregistreerde taildragger, die deze voormiddag is opgestegen net ten oosten van Roosdaal (NL). Volgens de posts op de mollengroep van Facebook, is het vliegtuigje eerst gespot boven Knokke-Heist, waarschijnlijk dan naar Oostende gevlogen, teruggekeerd naar Brugge en dan koers gezet richting Gent. Vanaf Gent kon het getrackt worden via Flightradar24. Vreemdgenoeg maakt het boven bepaalde steden cirkeltjes. Iets aantonen? Hier het "vluchtplan" van het vliegtuigje:

EHSE->Knokke->Oostende->Brugge->Gent->Aalst->Duffel (om de drukke gecontroleerde zone van Zaventem vermijden) ->Hasselt->Geel->Turnout?->Rijkevorsel->EHSE

Afbeelding

Jansen18 feb 2019, 17:45

3423  Yens
Lodewijk schreef:Vreemdgenoeg maakt het boven bepaalde steden cirkeltjes. Iets aantonen? Hier het "vluchtplan" van het vliegtuigje:

EHSE->Knokke->Oostende->Brugge->Gent->Aalst->Duffel (om de drukke gecontroleerde zone van Zaventem vermijden) ->Hasselt->Geel->Turnout?->Rijkevorsel->EHSE

Afbeelding
Ik denk dat Rjkevorsel ook al ergens vernoemd is als plaats waar een affiche hangt. Turnhout heb ik nog niet gehoord (en Geel ook niet).

mark.vandaele18 feb 2019, 18:04

178
robbe.vermesen schreef:Daar moet toch iets in te vinden zijn......
Ik heb verschillende shots proberen te bewerken; ze in iedere mogelijke positie gezet, ruis gereduceerd, met kleuren gespeeld, negatief gezet, verscherpt.... En het is mij niet gelukt om er iets uit te krijgen.
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 25