Berichten over De Mol die niet bij 1 deelnemer thuishoren

chicawah.janssen15 mar 2017, 18:26

8153
BertV schreef:Bij het bekijken van die proef was mij direct 1 iets opgevallen: het nemen van de enveloppe.
Bij zowel Robin, Davey als Annelies worden de briefjes genomen met de vingertoppen.
Bij Eline wordt het briefje genomen met de volledige hand. Zou het GDC zijn die dit genomen heeft?
Aha! Dat vraagt nader onderzoek. Ik ga het nog eens opnieuw bekijken.

itchy.tzekrallo15 mar 2017, 18:35

129
BertV schreef:
Bij het bekijken van die proef was mij direct 1 iets opgevallen: het nemen van de enveloppe.
Bij zowel Robin, Davey als Annelies worden de briefjes genomen met de vingertoppen.
Bij Eline wordt het briefje genomen met de volledige hand. Zou het GDC zijn die dit genomen heeft?
Mijn zoon heeft mij vanmiddag hetzelfde verteld, wou het juist posten.
Blijkbaar zijn de briefjes dan ook aan de camera getoond, de andere niet.

jurgen.de-petter15 mar 2017, 19:32

20
itchy.tzekrallo schreef:[quBertV schreef:
Bij het bekijken van die proef was mij direct 1 iets opgevallen: het nemen van de enveloppe.
ote]
Mijn zoon heeft mij vanmiddag hetzelfde verteld, wou het juist posten.
Blijkbaar zijn de briefjes dan ook aan de camera getoond, de andere niet.[/quote]

Bij Annelies was er toch geen geld weggenomen?

Kobe15 mar 2017, 20:02

429
Ik denk echt nog altijd dat we niet te veel moeten zoeken naar bewegingen, lengtes, dit is een afleidingsmanoeuvre voor andere hints die wel nader onderzoek nodig hebben zoals: de nummerplaat van de caravan, kleren, vlaggen en de kandelaar (toevallig 5 kaarsen waarvan 1 in het midden die uitsteekt :roll: ).

Mateo16 mar 2017, 11:27

870
De omzichtige bewegingen die de Mol maakt, alvorens een kandidaat aan te raken, vertonen in mijn ogen veel overeenkomst met de omzichtige bewegingen die Annelies in de caravan maakt, wanneer ze probeert na te gaan of Robin slaapt.

rolhad16 mar 2017, 11:50

434
Kobe schreef:(toevallig 5 kaarsen waarvan 1 in het midden die uitsteekt :roll: ).
Is die beschrijving niet iets typisch voor een oude kandelaar?

ex-molinator16 mar 2017, 12:55

3483  Uma
Mateo schreef:De omzichtige bewegingen die de Mol maakt, alvorens een kandidaat aan te raken, vertonen in mijn ogen veel overeenkomst met de omzichtige bewegingen die Annelies in de caravan maakt, wanneer ze probeert na te gaan of Robin slaapt.
Dat zou kunnen, maar dat "lijken op" kan ook een gevolg zijn van eigen invulling (associatie). Toch goed gevonden (of gezien) - dat zijn kleinigheden in gedrag die makkelijk over het hoofd gezien worden..

glashelder16 mar 2017, 13:01

53
Niet te moeilijk maken. Die 'omzichtige bewegingen' is gewoon omdat dat interessanter is om naar te kijken. Vergelijk het met een goochelaar die een beetje met zijn handen zwaait en draait. De mol kon ook gewoon het geld heel saai van op de tafel pakken maar als er verder niet veel te zien is in beeld (= vrij saaie televisie), moeten ze het toch een beetje opleuken hé. Dus doe dan maar wat leuk met je handen.

chicawah.janssen16 mar 2017, 13:10

8153
glashelder schreef:Niet te moeilijk maken. Die 'omzichtige bewegingen' is gewoon omdat dat interessanter is om naar te kijken. Vergelijk het met een goochelaar die een beetje met zijn handen zwaait en draait. De mol kon ook gewoon het geld heel saai van op de tafel pakken maar als er verder niet veel te zien is in beeld (= vrij saaie televisie), moeten ze het toch een beetje opleuken hé. Dus doe dan maar wat leuk met je handen.
Ik vond het eigenlijk nu al een saaie bedoening.

ex-molinator16 mar 2017, 13:29

3483  Uma
chicawah schreef:Ik vond het eigenlijk nu al een saaie bedoening.
Saai vond ik het niet, maar de hype voor de aflevering was wel spannender.

zwartemol17 mar 2017, 09:04

121
Nog een bedenking bij de proef in het donker...
was Robin niet ongelooflijk bang in het donker?
Daar viel hier dan toch niets van te merken....

Mateo17 mar 2017, 09:43

870
zwartemol schreef:Nog een bedenking bij de proef in het donker...
was Robin niet ongelooflijk bang in het donker?
Daar viel hier dan toch niets van te merken....
Precies.
Zo riep hij eerder ook dat hij bang was voor apen (wilde dieren). Hij kwam vervolgens, na enig aandringen, onvervaard uit zijn kooitje, terwijl er vlakbij een naar zijn eigen zeggen 'snelste landdier ter wereld' leek te kwispelen.
Als je toch al bang bent voor apen......

Robin doet wel erg zijn best om iedereen te laten geloven dat hij liegt, of op zijn minst maar wat roept.
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 18