pieter-jan.jorissen schreef:Pascal , Lloyd en Pieter in de finale?
Tenzij je PascalE bedoelt?
marc.roose schreef:In elke aflevering in cafe de mol wordt de winnaar bekent gemaakt van een reischeque van 400 euro, weet iemand waarover dit gaat? Heeft het te maken met de uitslag van de deelnemers van de wedstrijd op VIER.be?Ja, denk het wel. Wekelijks kan je op basis van je deelname een reischeque verdienen. De grote prijs op basis van al de beantwoorde vragen is een reis naar Mexico en kan gewonnen worden tijdens de laatste aflevering op het slotevent.
marc.roose schreef:In elke aflevering in cafe de mol wordt de winnaar bekent gemaakt van een reischeque van 400 euro, weet iemand waarover dit gaat? Heeft het te maken met de uitslag van de deelnemers van de wedstrijd op VIER.be?Ja, als je deelneemt maak je kans op die reischèque. Je moet dan wel op je PC meedoen terwijl je naar TV aan het kijken bent....
Mollenjager-DT schreef:Weet iemand hier misschien of er ook nog een aflevering van 'Café De Mol' zal zijn na de grote finale (afleveringIk vermoed dat de reunie-aflevering dit jaar een beetje gaat samenlopen met Café De Mol. Of misschien zelfs dat de reunie-aflevering één lange aflevering zal worden van Café De Mol., die zich dan in Kinepolis Antwerpen afspeelt, ofzo? En ook of er ook na de reünie-aflevering nog een aflevering is, want dat zou misschien wel wat overbodig zijn.
brian.jason schreef:Ik vermoed dat de reunie-aflevering dit jaar een beetje gaat samenlopen met Café De Mol. Of misschien zelfs dat de reunie-aflevering één lange aflevering zal worden van Café De Mol.Hopelijk niet! Dat zou ik echt wel zonde vinden! Ik vermoed dan ook dat de reünie-aflevering gewoon hetzelfde zal zijn als de vorige jaren in intieme kring met Gilles De Coster en alle kandidaten. Er zal dan waarschijnlijk gewoon geen aflevering van 'Café De Mol' meer zijn.
Mollenjager-DT schreef:Hopelijk niet! Dat zou ik echt wel zonde vinden! Ik vermoed dan ook dat de reünie-aflevering gewoon hetzelfde zal zijn als de vorige jaren in intieme kring met Gilles De Coster en alle kandidaten. Er zal dan waarschijnlijk gewoon geen aflevering van 'Café De Mol' meer zijn.Insgelijks
chicawah schreef:Ja ja3 mannen
![]()
Tenzij je PascalE bedoelt?
chicawah schreef:InsgelijksBis
Holmes schreef:Om het enigszins spannend te houden, zou ik dan eerder vermoeden dat dit de volgende groep afvallers is en dat zou kunnen verklaren waarom Joke er niet bij staat.Wie weet.