Als Alina de mol is - en ik geloof echt dat ze dat is - dan heeft ze haar rol heel goed gespeeld. En dat voor een meisje van 20, chapeau!
chicawah.janssen schreef:Als Alina de mol is - en ik geloof echt dat ze dat is - dan heeft ze haar rol heel goed gespeeld. En dat voor een meisje van 20, chapeau!Absoluut waarde collega, ik zou zelfs meer zeggen, ze heeft dat verbluffend gedaan
chicawah.janssen schreef:Jolie heeft inderdaad ook schitterend gespeeld. Is in de loop van de reeks geëvolueerd van een spontane spring-in-het-veld naar een straffe speelster. Ze heeft in die trein Bart toch maar mooi een koekje van eigen deeg gegeven.En soms is ze ook wel een harde tante![]()
En liegen dat Jolientje kan, jongens toch!
Maar 'k heb toch een beetje medelijden met Sacha.![]()
Cadfael schreef:Eventjes nog voor deze opdracht, voor mensen die zeggen dat ze Alina uitsluiten door deze proef, omdat zij de bel luidt. Voor elk van de drie finalisten valt wel iets te zeggen.Das waar...
Bart doet keihard zijn best om iedereen naar dat eiland te brengen en slaagt erin.
Jolien raakt direct op het eiland, zonder te vallen.
Alina valt eraf, dus dat is een keer meer dat Bart naar het eiland moet. Zij luidt enkel de bel.
De mol kan hier proberen te mollen hebben, dus niemand uitsluiten
Cadfael schreef:Eventjes nog voor deze opdracht, voor mensen die zeggen dat ze Alina uitsluiten door deze proef, omdat zij de bel luidt. Voor elk van de drie finalisten valt wel iets te zeggen.
Bart doet keihard zijn best om iedereen naar dat eiland te brengen en slaagt erin.
KwaliteitVerzekerd? schreef:Ik zou als mol er ook moeite mee hebben als ik al van het kussen was gevallen en dan moet ik nog eens de bel expres missen en zo 4000 euro mislopen.Ja, dan moest ze voor de rest van de reis de onhandige kandidaat spelen. Dorien had die rol al geclaimd.