MaiNeym schreef:Als Jolien de mol is, was het Gilles die zegt nooit te liegen. Wat ook daadwerkelijk klopt. In eerdere afleveringen brachten ze de nadruk hier al op. Waar de naam van de mol effectief in de kist zat enzovoort.Als het dan effectief Gilles was, dan heeft hij gelogen over de meerderheid van de stolpen (want 4 en 5 kunnen we nooit zeker weten wat erin zat). Niet dat ik hierdoor zeg dat Joline onmogelijk de mol is, maar als zij de mol is dan speelt Gilles hier de rol als mol zogezegd en is hij eventjes niet GDC die nooit mag liegen in dit programma.
Polle de Molle schreef:Als het dan effectief Gilles was, dan heeft hij gelogen over de meerderheid van de stolpen (want 4 en 5 kunnen we nooit zeker weten wat erin zat). Niet dat ik hierdoor zeg dat Joline onmogelijk de mol is, maar als zij de mol is dan speelt Gilles hier de rol als mol zogezegd en is hij eventjes niet GDC die nooit mag liegen in dit programma.Ah inderdaad. Ik dacht er zojuist aan de dag na dat ik de aflevering had gezien, en was dit al vergeten.
david.vierstraete schreef:Net aflevering 1 opnieuw gekeken met alles in gedachten wat we nu weten.
LET OP JOLIEN HAAR OGEN! Ze kijkt staalhard naar stolp 1 terwijl ze ‘bankroet’ zegt... Voorkennis? Heeft ze hier een steek laten vallen.
Cedric schreef:Mijn reactie was ook niet op wat jij zei maar op wat MaiNeym zei, ChicawahAh, OK. Great minds think alike.Ik had jouw reactie nog niet gezien..
Polle de Molle schreef:Als het dan effectief Gilles was, dan heeft hij gelogen over de meerderheid van de stolpen (want 4 en 5 kunnen we nooit zeker weten wat erin zat). Niet dat ik hierdoor zeg dat Joline onmogelijk de mol is, maar als zij de mol is dan speelt Gilles hier de rol als mol zogezegd en is hij eventjes niet GDC die nooit mag liegen in dit programma.Dit is de verdeling van de stolpen:
Polle de Molle schreef:Als het dan effectief Gilles was, dan heeft hij gelogen over de meerderheid van de stolpen (want 4 en 5 kunnen we nooit zeker weten wat erin zat). Niet dat ik hierdoor zeg dat Joline onmogelijk de mol is, maar als zij de mol is dan speelt Gilles hier de rol als mol zogezegd en is hij eventjes niet GDC die nooit mag liegen in dit programma.GDC hoeft niet te liegen. Jolien als mol kan zelf verwisseld hebben.