Jay-Lo schreef: ↑05 mei 2022, 21:06
Zou dit iets te maken kunnen hebben met de extra opdracht waar het publiek mee invloed op heeft? Dat de kandidaten naargelang het stemgedrag nog kunnen zorgen voor geld in of uit de pot?
Bvb, als de mol het meest verdacht is door Vlaanderen komt er 5000euro in de pot, is de mol het minst verdacht gaat er 5000euro uit de pot. Heel simplistisch voorgesteld hier, maar iets in die zin.
Ik wil niet refereren naar Nederland, maar daar werd dit jaar iets soortgelijks gedaan in het begin van hun reis, ook live.
Het lijkt er meer en meer op ... Bekendmaken van de mol voor een live publiek. Dat er terplekke dan nog een "opdracht" komt is wel weer top.
Je kan veel negatief zeggen over WIDM maar hun mol dit jaar is van een heel ander niveau dan onze mol! Echt overal saboteren waar kan en toch onder de radar met de laagste pot ooit, hoedje af!
Maar goed nu weer on-topic.
Hier ook niks gewonnen - dacht even dat enkel degenen die op juiste mol zaten konden winnen maar dan is het bekend en dus dat kan niet - zal dan enkel op schiftingsvraag en als tweede op tijd zijn geweest.
Had ik gewonnen dan had ik iemand van forum meegevraagd

- lijkt me leuk eens iemand in het echt te zien en dan liefst iemand die er ook zo "diep" in zit
Ik kijk wel uit wat ze gaan doen maar de spanning over wie nu eigenlijk ontmaskerd gaat worden is wat weg door die gouden tip elders.