Berichten over De Mol die niet bij 1 deelnemer thuishoren

Mollenjager-DT29 jan 2017, 09:16

767  Yens
Ik zat gisteren in de auto in de buurt waar ik woon en plots zag ik van ver al dat er een reclamebord aangepast was en dat er nu reclame voor het nieuwe seizoen van de Mol ophing. Toen we dichterbij kwamen, zag ik plots dat er naast het logo van de Mol nog veel meer interessante dingen opstonden. Ik heb het niet zo heel goed gezien, omdat we er niet konden blijven staan en we er dus gewoon voorbijgereden zijn, dus het kan wel dat er nog meer dingen dan alleen dat opstonden, maar ik zag dat er een foto opstond van het landschap van Zuid-Afrika, met in de verte een grote berg, waarop de nieuwe kandidaten staan. Je kan de kandidaten niet herkenbaar zien, maar ze poseren wel duidelijk voor de foto. Je ziet dus eigenlijk alleen het silhouet en de vorm van de kandidaten in de verte. Als iemand hier misschien een foto van heeft of er een van kan maken, dan zou die dat hier misschien op het forum kunnen plaatsen. De volgende keer als ik er voorbij kom, zal ik nog eens goed kijken en proberen om er een foto van te nemen, maar dat kan zeker nog meer dan een halve week duren en ik weet ook niet of ik er dan wel een goede foto van zal kunnen trekken. Hopelijk kan iemand anders er wel (gemakkelijk) aan geraken.

Mollenjager-DT30 jan 2017, 16:02

767  Yens
Ik heb ondertussen ook een mailtje naar VIER gestuurd of het klopt van deze reclameborden en of ik die foto ook ergens online kan zien. Ze verduidelijkten mij dat de foto inderdaad op de reclameborden te zien is, maar dat je die dan ook alleen maar op de reclameborden kan zien en nergens online.

masterveecee30 jan 2017, 18:19

3547  Sven
Heb die ook gezien afgelopen weekend. 3 borden gepasseerd, alle 3 van de Mol :p
Heb de silhouetten ook gezien, maar kweet niet of daar iets uit af te leiden is.

alhoewel het antwoord van Vier nogal raar is....

masterveecee30 jan 2017, 18:22

3547  Sven
Even een oud bericht opgevist:
Verstuurd op: 11 mar 2016, 10:30
door masterveecee
Wat ik ook wel vond, is dat Gilles de enige is die je als nummer kan schrijven:

SELLIG => 537719
YHTAC => geen nummer voor A
ENNAH => de a
NJITS => geen nummer voor T
mss, mss... :-p

Mollenjager-DT30 jan 2017, 19:12

767  Yens
masterveecee schreef:Heb die ook gezien afgelopen weekend. 3 borden gepasseerd, alle 3 van de Mol :p
Heb de silhouetten ook gezien, maar kweet niet of daar iets uit af te leiden is.

alhoewel het antwoord van Vier nogal raar is....
Zou je er misschien eens een foto van kunnen nemen als je er voorbijkomt en het is veilig? 😉

masterveecee30 jan 2017, 19:18

3547  Sven
Ik zie wat ik kan doen 🙂

Mollenjager-DT30 jan 2017, 20:28

767  Yens
masterveecee schreef:Ik zie wat ik kan doen 🙂
Ok, bedankt! 😉

masterveecee31 jan 2017, 18:22

3547  Sven
Het was toch iets te donker om te trekken. En met flits is dat gelijk toch iets erover 😃
Later nog eens proberen

Mollenjager-DT31 jan 2017, 19:55

767  Yens
masterveecee schreef:Het was toch iets te donker om te trekken. En met flits is dat gelijk toch iets erover 😃
Later nog eens proberen
Ja, natuurlijk. Het moest natuurlijk ook niet meteen. Ik zou het gewoon graag nog eens terugzien en ik kan het nergens anders vinden. Op die manier kunnen we misschien ook al een beetje beginnen speuren naar de kandidaten, enzo. Trek dan maar de volgende keer een foto, als het niet zo donker is... 😉

Mollenjager-DT31 jan 2017, 20:40

767  Yens
Ik zag zonet ook een foto van Gilles De Coster op Instagram, waarbij iets wordt geschreven over shoot, de Mol en binnenkort op VIER, enzo... Interessant. Zouden de kandidaten misschien eindelijk bijna voorgesteld worden?

Afbeelding

MolSchip31 jan 2017, 21:27

50
Ik heb een vermoeden dat de kandidaten morgen bekend zullen worden gemaakt.
Allezins als dat niet gebeurt komt er een nieuwe trailer online.

Mollenjager-DT31 jan 2017, 23:43

767  Yens
MolSchip schreef:Ik heb een vermoeden dat de kandidaten morgen bekend zullen worden gemaakt.
Allezins als dat niet gebeurt komt er een nieuwe trailer online.
Leuk nieuws en ik kijk er alleszins naar uit, maar hoe weet je dat of waarom denk je dat?