Ik zat gisteren in de auto in de buurt waar ik woon en plots zag ik van ver al dat er een reclamebord aangepast was en dat er nu reclame voor het nieuwe seizoen van de Mol ophing. Toen we dichterbij kwamen, zag ik plots dat er naast het logo van de Mol nog veel meer interessante dingen opstonden. Ik heb het niet zo heel goed gezien, omdat we er niet konden blijven staan en we er dus gewoon voorbijgereden zijn, dus het kan wel dat er nog meer dingen dan alleen dat opstonden, maar ik zag dat er een foto opstond van het landschap van Zuid-Afrika, met in de verte een grote berg, waarop de nieuwe kandidaten staan. Je kan de kandidaten niet herkenbaar zien, maar ze poseren wel duidelijk voor de foto. Je ziet dus eigenlijk alleen het silhouet en de vorm van de kandidaten in de verte. Als iemand hier misschien een foto van heeft of er een van kan maken, dan zou die dat hier misschien op het forum kunnen plaatsen. De volgende keer als ik er voorbij kom, zal ik nog eens goed kijken en proberen om er een foto van te nemen, maar dat kan zeker nog meer dan een halve week duren en ik weet ook niet of ik er dan wel een goede foto van zal kunnen trekken. Hopelijk kan iemand anders er wel (gemakkelijk) aan geraken.