kim.baudart schreef:No offence, maar aan de mening van Cathy of Hanne zou ik meer waarde hechten, hahaha!stiekem heb ik dit ook gedacht, al was gewoon het gedacht eraan grappig. hihi ^^
Nee, serieus nu, 'k vind het super dat je hier bent Thibaud! En heel benieuwd welke inzichten je hier kan (en mag) verschaffen
masterveecee schreef:Euh, de mening van Cathy, ja, maar de mening van Hanne??? In de finale dacht ze nog steeds dat Cathy de mol was hé
stiekem heb ik dit ook gedacht, al was gewoon het gedacht eraan grappig. hihi ^^
ex-molinator schreef:Euh, de mening van Cathy, ja, maar de mening van Hanne??? In de finale dacht ze nog steeds dat Cathy de mol was hé
maaike.vancraen schreef:Nee hoor... ze had Gilles al vrij snel door. Dacht ik tochOw, ja, klopt .... pfff het wordt laat
ex-molinator schreef:Euh, de mening van Cathy, ja, maar de mening van Hanne??? In de finale dacht ze nog steeds dat Cathy de mol was héZowel Hanne als Cathy verdachten al geruime tijd Gilles, in de finale was het zo spanend dat een eerste ronde gelijkstand was (beide alle vragen correct en op exact dezelfde tijd), waardoor een tweede ronde gespeeld moest worden op papier. Deze was eveneens voor beide dames volledig correct, maar Cathy was iets sneller dan Hanne. (of zo iets in die aard toch , want echt heel duidelijk zijn ze daar nooit over geweest