astridm schreef:Juist omdat iedereen denkt dat het 'tijd' is voor een vrouwelijke mol zou de redactie daar juist wel eens niet voor gekozen kunnen hebben. Dit is De Mol, dus ze zullen alles doen om de kijker op het verkeerde spoor te zetten.En dan volgend seizoen nog steeds met dezelfde discussie zitten en de kans groter en groter laten worden dat de mol een vrouw is? Zou mij een niet zo slimme piste lijken van de makers... door nu een vrouw te kiezen blijft er nog altijd een zekere twijfel (zoals jouw post aangeeft) maar zijn de kansen volgend seizoen terug 50-50. Bovendien, doordat ze nu 6 mannen erin steken en 5 vrouwen wilen ze ons op een dwaalspoor brengen om te denken dat het dan toch een man zal zijn, omdat ze weten dat die discussies over een vrouwelijke mol zouden plaatsvinden, en door zoiets te doen weten ze dat dat veel mensen zou doen twijfelen
frank.troch schreef:En dan volgend seizoen nog steeds met dezelfde discussie zitten en de kans groter en groter laten worden dat de mol een vrouw is? Zou mij een niet zo slimme piste lijken van de makers... door nu een vrouw te kiezen blijft er nog altijd een zekere twijfel (zoals jouw post aangeeft) maar zijn de kansen volgend seizoen terug 50-50. Bovendien, doordat ze nu 6 mannen erin steken en 5 vrouwen willen ze ons op een dwaalspoor brengen om te denken dat het dan toch een man zal zijn, omdat ze weten dat die discussies over een vrouwelijke mol zouden plaatsvinden, en door zoiets te doen weten ze dat dat veel mensen zou doen twijfelenAls de programmamakers rekening gaan houden met het feit dat de voorgaande mol (of mollen) een vrouw of een man waren, dan kunnen we er nog niets uit afleiden want dan zullen ze rekening houden met de (veronderstelde) verwachtingen van het publiek) en zo zitten we in een doodlopend (of eindeloos) straatje.
ex-molinator schreef:Als de programmamakers rekening gaan houden met het feit dat de voorgaande mol (of mollen) een vrouw of een man waren, dan kunnen we er nog niets uit afleiden want dan zullen ze rekening houden met de (veronderstelde) verwachtingen van het publiek) en zo zitten we in een doodlopend (of eindeloos) straatje.Agreed. Lijkt me voor hen verstandiger om gewoon op zoek te gaan naar de beste Mol, en zo komt er vanzelf een natuurlijke en onvoorspelbare afwisseling.
kim.baudart schreef:Agreed. Lijkt me voor hen verstandiger om gewoon op zoek te gaan naar de beste Mol, en zo komt er vanzelf een natuurlijke en onvoorspelbare afwisseling.Daar ben ik het ook mee eens. Dit vind ik de beste zin uit heel het topic. Ze zoeken gewoon de beste mol. Pfff, ik kan niet wachten tot morgen.
Yvo schreef:Daar ben ik het ook mee eens. Dit vind ik de beste zin uit heel het topic. Ze zoeken gewoon de beste mol. Pfff, ik kan niet wachten tot morgen.ik kon het maar vragen natuurlijk
masterveecee schreef:ik kon het maar vragen natuurlijkJa, tuurlijk