Berichten over De Mol die niet bij 1 deelnemer thuishoren

Anoniem08 feb 2017, 13:13

30
Hallo iedereen

Ik heb aflevering 1, zoals velen van jullie, ook gezien en mij viel toch wat op.
Ik denk namelijk dat er dit jaar 2 mollen in het spel zitten...

Mijn hints hiervoor:

- De auto's van Bouba en Hans een grijze kleur hadden terwijl de anderen volledig zwart waren...

- Men speelt dit jaar ook met 11 kandidaten, dus waarom ook niet met2 mollen?

Op dit moment heb ik 3 verdachten, namelijk Bouba, Hans en Sam.

Bouba:
Zijn auto is grijs (niet zwart) en hij wordt ook verdacht door nummerplaten

De eerste nummerplaat die verschijnt is: 1 - ZZA - 431
Als je de nummers wat door elkaar haalt krijg je het bekende kommagetal 3,14...
Dit is pi en wat krijg je als je dit voor ZZA plakt? PIZZA!
Toevallig het lievelingseten van onze sympathieke Bouba...

De tweede nummerplaat is: 1 - PSY - 881
Als je de de letters wat door elkaar haalt krijg je SPY (=SPION).
Toevallig is het eerste hoofd dat hierna in beeld komt het hoofd van Bouba...

Hans:
Zijn auto is ook grijs (en niet zwart)...

Ook gaat hij eerst uit het spel en komt er nu terug bij... Misschien de mol, want die gaat er nooit uit?

Sam:
Hij is showroom adviseur bij BMW en toevallig rijden ze rond met BMW's...

Ook is zijn hobby joggen, maar hij gaat niet lopen?

Zijn lievelingsband is Fogging Molly... Zie ik daar nu MOL instaan?

Als mol weet je zowieso dat er minstens één iemand die op de knop drukt, dus als je jezelf niet verdacht wil maken dan druk je toch niet op de knop. Dan lijkt het alsof je voor het geld ging... Voor de mol maakt dat toch niks uit, want hij gaat toch door...

Toevallig drukken twee kandidaten, in een grijze auto, niet op de knop... Bouba en Hans...

Het is misschien vroeg om nu al conclusies te trekken, maar dit viel me toch op.

Daarom zit ik zowieso op Bouba en als tweede mol twijfel ik nog tussen Hans en Sam...

Bedankt voor het lezen!
Ik hoor graag jullie meningen en op wie jullie zitten!

masterveecee08 feb 2017, 13:17

3547  Sven
Hmmm, is toch een concept zwaar omgooien ze. Ik weet het toch zo niet...
Lijkt mij niet het geval

brecht.coninx08 feb 2017, 13:18

28
Nooit.. VIER heeft zelf meegedeeld dat er 10 kandidaten en 1 mol zijn heb ik hier ergens gelezen..

Anoniem08 feb 2017, 13:22

30
brecht.coninx schreef:Nooit.. VIER heeft zelf meegedeeld dat er 10 kandidaten en 1 mol zijn heb ik hier ergens gelezen..
Ik weet het niet zo zeker natuurlijk, maar wat is dan de betekenis van de twee grijze wagens? :roll:

frank.troch08 feb 2017, 13:25

253  Yens
Ik geloof zelf ook niet in twee mollen, zouden ze erg veel commentaar op krijgen. Verder denk ik ook dat de tips subtieler zijn van aard, en niet zozeer door het productiehuis erin gestoken worden, maar door de mol zelf. Kleuren van auto's en nummerplaten e.d. hebben dit seizoen dus minder mijn aandacht, omdat in de laatste aflevering vorig jaar bleek dat ze daar niet zo op gefocust zijn ... waarschijnlijk hebben ze mij dus dit jaar dik liggen en steken ze daar wel overal tips in :twisted:

Anoniem08 feb 2017, 13:28

30
frank.troch schreef:Ik geloof zelf ook niet in twee mollen, zouden ze erg veel commentaar op krijgen. Verder denk ik ook dat de tips subtieler zijn van aard, en niet zozeer door het productiehuis erin gestoken worden, maar door de mol zelf. Kleuren van auto's en nummerplaten e.d. hebben dit seizoen dus minder mijn aandacht, omdat in de laatste aflevering vorig jaar bleek dat ze daar niet zo op gefocust zijn ... waarschijnlijk hebben ze mij dus dit jaar dik liggen en steken ze daar wel overal tips in :twisted:
Ja, daar heb je wel een punt...

Met 'Vier' weet je het nooit he 😉

brecht.coninx08 feb 2017, 13:30

28
Anoniem schreef:Ik weet het niet zo zeker natuurlijk, maar wat is dan de betekenis van de twee grijze wagens? :roll:
Je kan zoveel zoeken in alles en elk beeld frame per frame analyseren, en ja er zijn er die vanaf de 1e moment er juist kunnen opzitten.. Maar dit zijn dingen die té ver gezocht zijn..
Zoals ik al zei, VIER heeft zelf gezegd dat er slechts 1 mol is.. Dat is ook duidelijk terug te vinden in de trailer (die met de Zuid-Afrikaanse voice-over: 1 verraaier)
Er gaan echt NOOIT 2 mollen in het spel zitten..

Anoniem08 feb 2017, 13:34

30
brecht.coninx schreef:Je kan zoveel zoeken in alles en elk beeld frame per frame analyseren, en ja er zijn er die vanaf de 1e moment er juist kunnen opzitten.. Maar dit zijn dingen die té ver gezocht zijn..
Zoals ik al zei, VIER heeft zelf gezegd dat er slechts 1 mol is.. Dat is ook duidelijk terug te vinden in de trailer (die met de Zuid-Afrikaanse voice-over: 1 verraaier)
Zou goed kunnen...

Het is gewoon wat ik op het eerste gezicht dacht...

Misschien zit ik er wel helemaal naast, misschien ook niet... 😂

Nonline08 feb 2017, 14:16

Molerator  6547  Uma
De enige mogelijkheid om ooit twee mollen in het spel te hebben, is als "Wie is de mol?" In Nederland plots zou denken dat dat een goed idee zou zijn (en ik zie er hen nog toe in staat).

Maar dat zou alle geloofwaardigheid van het programma in één keer overboord gooien en gaat een intelligent productiehuis als Woestijnvis nooit riskeren 🙂

Anoniem08 feb 2017, 14:17

30
Nonline schreef:De enige mogelijkheid om ooit twee mollen in het spel te hebben, is als "Wie is de mol?" In Nederland plots zou denken dat dat een goed idee zou zijn (en ik zie er hen nog toe in staat).

Maar dat zou alle geloofwaardigheid van het programma in één keer overboord gooien en gaat een intelligent productiehuis als Woestijnvis nooit riskeren 🙂

Haha, dat zou wel kunnen zijn, maar je weet het nooit... 😂

maaike.vancraen08 feb 2017, 14:32

17
brecht.coninx schreef:Je kan zoveel zoeken in alles en elk beeld frame per frame analyseren, en ja er zijn er die vanaf de 1e moment er juist kunnen opzitten.. Maar dit zijn dingen die té ver gezocht zijn..
Ik denk dat die redactie van de mol er soms ook gewoon dingen in steekt om met ons te rammelen hoor... "hè, bestel anders 9 zwarte auto's en 2 grijze... voor de lol. Die mollenjagers gaan daar gans op flippen 😂 "

En nu checken die af en toe dat forum... "Haha, zie, die lopen daar allemaal in!"

Er zitten sowieso afleidingsmanoeuvres in ook, daarom niet deze, maar toch 🙂

Anoniem08 feb 2017, 14:35

30
maaike.vancraen schreef:Ik denk dat die redactie van de mol er soms ook gewoon dingen in steekt om met ons te rammelen hoor... "hè, bestel anders 9 zwarte auto's en 2 grijze... voor de lol. Die mollenjagers gaan daar gans op flippen 😂 "

En nu checken die af en toe dat forum... "Haha, zie, die lopen daar allemaal in!"

Er zitten sowieso afleidingsmanoeuvres in ook, daarom niet deze, maar toch 🙂
Daar heb je echt wel een punt... Met hun vuile afleidingsmanoeuvres! 😂

Misschien is het echt als hint bedoeld, maar misschien ook als afleiding?