Berichten over De Mol die niet bij 1 deelnemer thuishoren

Draapneil08 feb 2017, 13:51

7
Toen ik de aflevering herbekeek samen met mijn lief viel ons allebei hetzelfde op, bij het sluiten van de vliegtuigdeur staat er nog 1 koffer op het tarmak... vreemd aangezien de kandidaten zelf hun koffers uit de wagen halen wanneer ze uitstappen... Hans zijn koffer kan het dus niet zijn?

[ external image ]

Anoniem08 feb 2017, 14:10

30
Dit is echt zeer goed gezien.

Mij niet opgevallen... :oops:

Maar van wie kan deze zijn en waarom :?: :?: :?:

masterveecee08 feb 2017, 14:31

3547  Sven
goed gezien.
maar we zullen het wsl nooit weten... 🙂

frank.troch08 feb 2017, 14:44

253  Yens
Koffer van Bouba, die als laatste is opgestapt, maar ze hadden de tijd nog niet gehad om deze in het bagageruim te stoppen?
Laatst gewijzigd door frank.troch op 08 feb 2017, 14:45, 1 keer totaal gewijzigd.

Anoniem08 feb 2017, 14:45

30
frank.troch schreef:Had ik ook gezien, maar er is nog een groepsfoto getrokken aan het vliegtuig met de 10 kandidaten, waarschijnlijk nadat hans al vertrokken was. Ik vermoed dat de kandidaten dan allemaal terug zijn uitgestapt met hun koffer, de foto hebben genomen en de koffers zijn dan in het bagageruim van het vliegtuig gegaan. Ik kan me moeilijk voorstellen dat de bagage binnen is blijven staan ivm veligheidsprocedures enzo. Dat beeld kan dus perfect gemaakt zijn op de moment dat ze de koffers nog in het bagageruim aan het laden zijn, maar de kandidaten al terug zijn ingestapt.
Goede redenering! 💡

Maar het blijft wel raar... :?

frank.troch08 feb 2017, 14:48

253  Yens
Ja, als je het nog eens bekijkt ... als Hans doorrijdt dan is het vliegtuig al toe. Het beeld dat de trap omhoog gedaan wordt is dus als Bouba net is opgestapt, en als de auto met Hans er nog staat (maar zie je niet). Daarna steken ze de koffer van Bouba in het bagageruim en vertrekt Hans naar huis. Is waarschijnlijk gewoon door elkaar gemonteerd.

geertn44408 feb 2017, 15:02

236
Maar dit versterkt mijn vermoeden dat er zwaar geknipt is in de montage van dit onderdeel/spel. Ik zit op iets te broeden, ik moet het nog uitwerken, het is waarschijnlijk gewoon belachelijke tunnelvisie maar het laat me niet meer los...

Sint-joris10 feb 2017, 11:40

73
Al iemand gekeken naar de opdracht waar men bagage uit de valiezen moet halen of men kan afleiden van wie deze koffer is?

Als men opnieuw hints in het programma wil steken zoals de T-shirts van Giles vorig seizoen, dan wil ik als Mol absoluut niet dat ze mijn spullen uitsorteren. Bewust een volgende vlieger nemen en de selectie van de bagage ontlopen is dan natuurlijk een optie.

masterveecee10 feb 2017, 11:58

3547  Sven
Valt het dan niet nog meer op voor de kandidaten dat er bagage achterkomt? alles kan wel in dat vliegtuig zeker?

GBL 31523 feb 2017, 11:29

7  Uma
Is het niet gewoon zo dat ze op die manier willen symboliseren dat er een kandidaat achter blijft (de koffer van de elfde persoon, dus Hans).. Lijkt me puur symbolisch om aan te tonen dat er iemand achtergelaten wordt.

Holmes25 feb 2017, 09:19

395
Moet je niets achter zoeken. Als de eerste kandidaten opgestapt zijn staan hun koffers ook nog op de grond.
En in een ander shot zie je de deur voor de bagage open staan. Dus moest die ene koffer gewoon nog in de bagageruimte gestoken worden. Het is trouwens de koffer van Bouba (bekijk vanaf 19:05 maar zijn tocht naar het vliegtuig).
14:14
[ external image ]
15:15
[ external image ]

weyns196025 feb 2017, 14:43

426
Holmes schreef:Moet je niets achter zoeken. Als de eerste kandidaten opgestapt zijn staan hun koffers ook nog op de grond.
En in een ander shot zie je de deur voor de bagage open staan. Dus moest die ene koffer gewoon nog in de bagageruimte gestoken worden. Het is trouwens de koffer van Bouba (bekijk vanaf 19:05 maar zijn tocht naar het vliegtuig).
14:14
[ external image ]
15:15
[ external image ]
Volgens mij was het niet de koffer van Bouba en werd het vliegtuig afgesloten zonder deze koffer.

[ external image ]