Berichten over De Mol die niet bij 1 deelnemer thuishoren

maaike.vancraen08 feb 2017, 14:42

17
moest ik de mol zijn, zou ik maken dat ik de opdracht krijg om die koffers lichter te maken denk ik.
Misschien moeilijker om die opdracht te doen mislukken, maar gezien de mol alle volgende proeven al kent, kan die er nu al vrij gemakkelijk voor zorgen dat latere proeven mislukken of moeilijker gaan.
Bv. Zwemkleren voor een zwemproef, zodat die kandidaat met kleren moet zwemmen, wat moeilijker is, warme kleren wegnemen als er een proef is waarbij ze lang in een koude ruimte moeten doorbrengen,... ik verzin maar iets, weinig inspiratie, maar mij lijkt dat een mooie kans om subtiel volgende opdrachten te beïnvloeden.

Anoniem08 feb 2017, 14:44

30
maaike.vancraen schreef:Over koffers gesproken... moest ik de mol zijn, zou ik maken dat ik de opdracht krijg om die koffers lichter te maken denk ik.
Misschien moeilijker om die opdracht te doen mislukken, maar gezien de mol alle volgende proeven al kent, kan die er nu al vrij gemakkelijk voor zorgen dat latere proeven mislukken of moeilijker gaan.
Bv. Zwemkleren voor een zwemproef, zodat die kandidaat met kleren moet zwemmen, wat moeilijker is, warme kleren wegnemen als er een proef is waarbij ze lang in een koude ruimte moeten doorbrengen,... ik verzin maar iets, weinig inspiratie, maar mij lijkt dat een mooie kans om subtiel volgende opdrachten te beïnvloeden.
Zo kan je bij elke opdracht denk ik wel 'subtiel' mollen... Maar misschien heb je wel gelijk...

Wie heeft deze opdracht gedaan?

maaike.vancraen08 feb 2017, 14:50

17
Ja, maar bij deze proef heeft het potentieel wel een effect op verschillende volgende proeven... maar dat zal later pas blijken natuurlijk 🙂

Had er ook niet iemand een -vlgs degene die deze opdracht deed- een belachelijk dikke trui mee? Moest later blijken dat dat nuttig was, wist die persoon dat blijkbaar al op voorhand... mss ook best onthouden?

masterveecee08 feb 2017, 14:54

3547  Sven
maaike.vancraen schreef:Had er ook niet iemand een -vlgs degene die deze opdracht deed- een belachelijk dikke trui mee? Moest later blijken dat dat nuttig was, wist die persoon dat blijkbaar al op voorhand... mss ook best onthouden?
Was Sam dacht ik

Nonline12 feb 2017, 11:04

Molerator  6547  Uma
Sam heeft hem nog steeds trouwens :-P... En zijn snoep hebben ze weggesmeten. Er zijn ook sowieso nog 2 stijltangen binnen de groep.