Er viel mij iets op in de woordzoeker uit aflevering 2 (proef met de dieren). Zou het kunnen?
[ external image ]
djennix schreef:Hoezo oneerlijk? Er wordt steeds aan de kandidaten gevraagd wat ze willen doen.Niet in dit geval, hier hebben ze niet kunnen kiezen wie waar in de dierenproef zat.
De opdracht kiezen, of de groep overtuigen om een opdracht te mogen doen, is naar mijn mening ook een tactische keuze.
djennix schreef:Hoezo oneerlijk? Er wordt steeds aan de kandidaten gevraagd wat ze willen doen.Als er overal hints zijn ja, maar zelfs dan: Bouba en Robin waren in een kooi en konden die letterpuzzel niet zien.
De opdracht kiezen, of de groep overtuigen om een opdracht te mogen doen, is naar mijn mening ook een tactische keuze.
ex-molinator schreef:Tuurlijk zou het kunnen.Ik dacht dat ze sowieso verschillende tips in de afleveringen staken, voor de kandidaten maar ook voor de kijkers thuis.
Hoewel het goed gezien is, lijkt me dit toch niet doorslaggevend. Als hint voor de kijker is het aanvaardbaar, maar als hint voor de deelnemers is het oneerlijk vanwege het feit dat die letterpuzzel maar voor 2 of 3 kandidaten echt zichtbaar is.