Berichten over De Mol die niet bij 1 deelnemer thuishoren

lorenzo.verfaillie15 feb 2017, 15:42

12
Kunnen we al een paar verdachten schrappen? Ondere andere bertrand. Hans. Annelies. Student valt ook weg namelijk exit Bouba en jessica. Robin ook. Marzena. Sam. Davey . En eline hun beroepen blijven over. Toch raar dat dit in beeld komt terwijl er op de rechterkant van het kaartje nog veel plaats over is om de andere beroepen erbij te noteren . Mijn mol op dit moment is eline
[ external image ]

weyns196015 feb 2017, 15:47

426
lorenzo.verfaillie schreef:Kunnen we al een paar verdachten schrappen? Ondere andere bertrand. Hans. Annelies. Student valt ook weg namelijk exit Bouba en jessica. Robin ook. Marzena. Sam. Davey . En eline hun beroepen blijven over. Toch raar dat dit in beeld komt terwijl er op de rechterkant van het kaartje nog veel plaats over is om de andere beroepen erbij te noteren . Mijn mol op dit moment is eline
[ external image ]
Maar hoe weten we of er op de rechterkant van het kaartje (onzichtbaar door de hand) ook niet nog mogelijkheden gedrukt staan?

jan-willem.carpentier15 feb 2017, 16:03

35
We kunnen inderdaad niks schrappen. Dat kaartje bevat twee kolommen met beroepen.

Anders zouden de kandidaten het wel heel makkelijk krijgen 🙂

lorenzo.verfaillie15 feb 2017, 16:38

12
weyns1960 schreef:Maar hoe weten we of er op de rechterkant van het kaartje (onzichtbaar door de hand) ook niet nog mogelijkheden gedrukt staan?
Zou kunnen maar de eerste 3 waarbij hij bladert tussen het boekje zijn . Davey . Eline . En sam. En deze 3 hun beroepen zijn duidelijk te zien. Nu ja wss zit ik alweer met tunnelvisie. Ook zijn dit de pasvragen van hans. Die had zowiezo al een achterstand

lorenzo.verfaillie15 feb 2017, 16:39

12
jan-willem.carpentier schreef:We kunnen inderdaad niks schrappen. Dat kaartje bevat twee kolommen met beroepen.

Anders zouden de kandidaten het wel heel makkelijk krijgen 🙂
Niets is wat het lijkt.

jan-willem.carpentier15 feb 2017, 16:46

35
lorenzo.verfaillie schreef:Ook zijn dit de pasvragen van hans. Die had zowiezo al een achterstand
Dit zijn niet de pasvragen van Hans. Hans kreeg gewoon alle 20 vragen van de eerste eliminatieproef uitgeprint mee, om zich te kunnen voorbereiden voorafgaand aan het invullen.

Hans moet niet kiezen welke vragen hij zou passen en welke niet. Hij moest de test invullen zoals iedereen, maar voor elke pasvraag die hij had zou één fout antwoord worden omgezet in een goed antwoord. Zo vroeg in het spel levert dat haast gegarandeerd een groen scherm op.

Rik15 feb 2017, 17:15

122  Uma
Ik ga er van uit dat net zoals op de schermen, op de papieren er ook aan de rechterkant de andere antwoorden staan.