Berichten over De Mol die niet bij 1 deelnemer thuishoren

Vikken17 feb 2017, 12:11

65
Dat lijkt me idd Sam te zijn

Addow17 feb 2017, 16:30

Molerator  377  Yens
Jup, hij is aan het fierljeppen met een denkbeeldige poolstok 😛 😛 😛

Jansen17 feb 2017, 17:21

3423  Yens
Van waar komt deze foto? Komt zeker niet uit de eerste twee afleveringen?

<edit>Oei, zie nu de titel pas 😉</edit>

Mūses . .17 feb 2017, 17:37

90
Addow schreef:Jup, hij is aan het fierljeppen met een denkbeeldige poolstok 😛 😛 😛
Poolstok doet mij wat denken aan poolster (*hint hint 😉) — hier gaan we weer...

Mollenjager-DT17 feb 2017, 17:51

767  Yens
Volgens mij vallen de 3 jong(st)e mannen hier ergens van. Je ziet in de trailer Sam vallen en in het beeld naar volgende week (aan het einde van de 2de aflevering) zie je hem samen met Bertrand en Davey met dezelfde zwemvesten aan de kant van het water zitten met nat haar. Ook kan je in het allereerste reclamefilmpje met echte beelden uit het programma van dit jaar zien dat (volgens mij) Davey, net hetzelfde als Sam, in het water valt.

Rik17 feb 2017, 20:15

122  Uma
Ik denk eerder dat ze hier terug naar beneden vallen na omhoog gevlogen te zijn. Ik kan niet op de naam komen. Het is een springkasteel achtige zak die op het water ligt. Je gaat aan het uiteinde liggen, en er springt iemand vanop een bepaalde hoogte op het andere uiteinde.
Iemand die er op kan komen hoe dit nu weer heet?

Davy17 feb 2017, 20:43

Site Admin  1167  Uma
Rik schreef:Ik denk eerder dat ze hier terug naar beneden vallen na omhoog gevlogen te zijn. Ik kan niet op de naam komen. Het is een springkasteel achtige zak die op het water ligt. Je gaat aan het uiteinde liggen, en er springt iemand vanop een bepaalde hoogte op het andere uiteinde.
Ik dacht ook aan zoiets als ik de beelden zag