Ik was ervan overtuigd dat de er in de kick of al een aanwijzing zou zitten, en ben daarom blijven zoeken. Ik heb dan een code gevonden maar heb die nog niet kunnen ontcijferen. Het eerste woord dat in beeld komt is WOESTIJNVIS. Dit woord komt echter niet gewoon in beeld. Per letter dat in beeld komt komen er 2, 3 of 4 letters/tekens eerst even heel erg kot in beeld.
Net hetzelfde bij de eerste vraag die Gilles stelt. HOE WERKT DE MOL. Geen enkele andere vraag komt nadien nog in beeld. Zoals ik al op een vorig topic melde staat op zijn computerscherm rechts in beeld ook altijd al het fragment van het volgende filmpje klaar, behalve bij het eerste fragment!!
Ik heb de beelden heel hard gaan vertragen en kwam bij volgende code:
u | u s { t ~ y v } y
j n e g o e o k j m I
^ a T Z c V \ ] - ^ `
S V Q O O
W O E S T I J N V I S
i s z w { o u ~ u d x k q w
Q ^ ` e a [ ^ k [ ~ b U [ [
G H W K
H O E W E R K T D E M O L ?
Om wat duidelijker te maken voor de W van woestijnvis verschijnen dus : u, j, ^. (ik hoop dat dat wat duidelijk is?)
Wat opviel is dat als het woord opnieuw verdwijnt exact dezelfde letters terug komen in exact dezelfde volgorde BEHALVE bij de E van het woord DE in de zin HOE WERKT DE MOL. Bij het verschijnen van het woord komt er d ~ K. Bij het verdwijnen van het woord komt er K, d, ~ . Een andere volgorde dus wat nergens anders gebeurd. Het bewijs van een menselijke aanpassing want een computer zou die fout niet maken??
Ontcijferen nu maar!!!
Update... Ik merk dat bij het posten de volgorde niet volledig klopt. Ik de loop van deze namiddag probeer ik het opnieuw te posten...