Davey is de winnaar

marc.denys19 feb 2017, 13:57

43
Iemand al Davey opgezocht via Linkedin? Het is nochtans de moeite...

elrem19 feb 2017, 14:18

10
Dit had ik ook al gemerkt aan de start van het programma. Maar als ik het me goed herinner, zeggen ze dat Davey een opleiding houtbewerking volgt... Ik weet niet meer exact wanneer. Ik denk de vorige aflevering.

Noptje19 feb 2017, 14:26

181
Ze gaan echt niet liegen over persoonlijke informatie van de kandidaten, anders zullen familie en naaste vrienden dit meteen opmerken

masterveecee19 feb 2017, 15:21

3547  Sven
elrem schreef:Dit had ik ook al gemerkt aan de start van het programma. Maar als ik het me goed herinner, zeggen ze dat Davey een opleiding houtbewerking volgt... Ik weet niet meer exact wanneer. Ik denk de vorige aflevering.
klopt

billie.holiday19 feb 2017, 16:14

462  Bert
Ik ben niet mee hoor, ik heb geen lindekin.

wieisdemol19 feb 2017, 17:51

4
Noptje schreef:Ze gaan echt niet liegen over persoonlijke informatie van de kandidaten, anders zullen familie en naaste vrienden dit meteen opmerken
dit klopt wel. Familie mag dit ook niet weten he en als ze dat gaan doen ja dan weten ze het wel he

billie.holiday20 feb 2017, 09:11

462  Bert
In aflevering 2 zeggen ze idd dat hij een opleiding houtbewerking volgt. Ik zie daar niks verkeerd aan, je kunt toch best iets anders zijn en nog iets bij studeren.

Jansen20 feb 2017, 09:28

3423  Yens
Wat is de achternaam van Davey nu weer? Ik dacht het al ergens gelezen te hebben maar weet niet meer in welk topic...

ex-molinator20 feb 2017, 09:33

3483  Uma
Van Rode

Jansen20 feb 2017, 09:40

3423  Yens
OK, heb hem even opgezocht en dit is zijn profiel op LinkedIn:

[ external image ]

Ik zie echt niets abnormaals: bovenaan staat wel degelijk dat hij momenteel fulltime in opleiding is als houtbewerker. Dit is zelfs niet vreemd vermits hij interieurdesign gestudeerd heeft. Zijn laatste werkervaring als vertegenwoordiger is al beëindigd sinds januari 2016...

Andy8620 feb 2017, 10:12

49
marc.denys schreef:Iemand al Davey opgezocht via Linkedin? Het is nochtans de moeite...
Voor iemand die een aantal beroepen heeft gehad die sociale vaardigheden vereisen, is hij in het programma toch niet zo heel sociaal hoor, hij lijkt zich meestal afzijdig te houden... maakt zijn gedrag hem nu verdacht???

masterveecee20 feb 2017, 10:21

3547  Sven
Andy86 schreef:Voor iemand die een aantal beroepen heeft gehad die sociale vaardigheden vereisen, is hij in het programma toch niet zo heel sociaal hoor, hij lijkt zich meestal afzijdig te houden... maakt zijn gedrag hem nu verdacht???
goh, ik kan nog mensen die zich goed voelen op het werk en sociaal genoeg zijn om zo'n functies te doen. Maar zet die in een ongekende groep, en dan is dat in het begin een stuk minder. Meestal wordt dit wel beter dan