Berichten over De Mol die niet bij 1 deelnemer thuishoren

Taupie0222 feb 2017, 22:59

53
Het is misschien helemaal niet relevant, maar het viel me op dat in de 3 afleveringen telkens een proef voorkwam met de fameuze rode knop (afl 1 in de BMW's, afl 2 met de dierenproef en afl 3 met de droedelproef).

Weer een verwijzing naar rood en Davey zoals reeds eerder in een ander topic besproken ?
Zou dit (quasi letterlijk dan) de "rode draad" zijn in de afleveringen waarbij de Mol telkens een cruciale rol heeft in de proef met de rode knop ?

In aflevering 2 was dat ontegensprekelijk Robin, maar eigenlijk ook in aflevering 3, samen met Hans dan, maar eigenlijk nog meer Robin gezien hij met de verrekijker uiteindelijk de proef kon doen laten mislukken.

Benieuwd of jullie hierover inzichten hebben. Een strategie of misschien gewoon toeval ? :?

masterveecee22 feb 2017, 23:10

3547  Sven
Lap, geen liedjes in de playlisten die verwijzen naar een knop 😛
Niet slecht gezien

Niffler23 feb 2017, 00:51

62
Niet direct iets om mee bezig te zijn lijkt me, rode knoppen zijn nu eenmaal heel populair in programma's als deze met beproevingen.. Desalniettemin iets om in de gaten te houden, maar voorlopig in mijn ogen vrij onschuldig...

ex-molinator23 feb 2017, 10:21

3483  Uma
masterveecee schreef:Lap, geen liedjes in de playlisten die verwijzen naar een knop 😛
En toch ... 😲
Na een paar uur vruchteloos zoeken naar verbanden tussen die liedjes en knoppen in alle mogelijk kleuren, was ik klaar om het op te geven.
En toen had ik 'em ineens door.

Probeer eens al die liedjes te laten afspelen, ZONDER op een knop te drukken :roll:
Dit kan geen toeval meer zijn.

weyns196023 feb 2017, 10:24

426
ex-molinator schreef:En toch ... 😲
Probeer eens al die liedjes te laten afspelen, ZONDER op een knop te drukken :roll:
Welke liedjes? Waar?? Help?! Ik wil zoeken maar weet niet waar! :cry:

masterveecee23 feb 2017, 10:30

3547  Sven
weyns1960 schreef:Welke liedjes? Waar?? Help?! Ik wil zoeken maar weet niet waar! :cry:
ik ook! :cry:

masterveecee23 feb 2017, 10:39

3547  Sven
"Shooting star"?

Taupie0223 feb 2017, 11:56

53
ex-molinator schreef:En toch ... 😲
Na een paar uur vruchteloos zoeken naar verbanden tussen die liedjes en knoppen in alle mogelijk kleuren, was ik klaar om het op te geven.
En toen had ik 'em ineens door.

Sorry, maar ik begrijp niet wat je bedoelt.
Ik neem aan dat je er nu de draak mee steekt en dit een non issue is of heb je echt iets gevonden ?

Social23 feb 2017, 22:58

353  Uma
Davey heeft altijd een rode neus, haaaa! The plot thickens.

weyns196024 feb 2017, 08:55

426
Frolva schreef:De playlist van de kandidaten: http://www.vier.be/demol/videos/dit-zij ... en/2509554

of de muziek die tijdens de afleveringen wordt gespeeld: http://www.vier.be/demol/artikels/de-mu ... ol/1673584

Kies maar waar je begint te zoeken. :mrgreen:
Heb gisteren uuuuuuuuuren gezocht maar niks gevonden dat me verder helpt - ik heb en wil ook geen Spotify. Maar als jij iets gevonden hebt, dan geef ik het niet op en hopelijk zie ik wat jij blijkbaar (echt?) al hebt gezien. 😲