Noptje schreef:Dit is de eerste keer denk ik trouwens dat deze kans zich voordoet om persoonlijk geld te winnen?Persoonlijk geld is in vroegere seizoenen ook al aan bod gekomen en ik kan me minstens 1 voorval herinneren waarbij de mol daar ook voor gegaan is.
Laleia schreef:Persoonlijk geld is in vroegere seizoenen ook al aan bod gekomen en ik kan me minstens 1 voorval herinneren waarbij de mol daar ook voor gegaan is.Ah mijn geheugen is echt zo goed niet omdat nog te onthouden
In seizoen 3 nam de mol persoonlijk geld aan.
Tobees schreef:Met deze proef zou je wel met zekerheid (naar mijn mening dan toch) zowel Hans als Sam definitief kunnen schrappen als mol.Ik volg je hier totaal niet in. De Mol had er alle baat bij tijdens de opdracht de tunnel niet te onthullen, zo werden de overige letters niet gevonden. Mij lijkt het zelfs zo dat de mol waarschijnlijk weet wat er vasthing aan dat ei. Waardoor hij dus alle baat had bij het niet onthullen van de locatie tijdens het scrabble spel maar nadien net wel. Want Hans dan weer verdacht maakt.
De 3000 euro werd sowieso uitgekeerd ... aan de groep of aan de vinder van het gouden ei. Als de mol het ei zou hebben, dan wint hij de café/golf proef toch altijd = >hij wordt op voorhand over alle proeven op de hoogte gebracht en dus weet hij ook om welk café het gaat. Dus als de mol het ei heeft, kan de groep nooit winnen
Sam kan de mol niet zijn => De mol zou ook weten dat het ei in een tunnel zou liggen. Als Sam de mol zou zijn, dan gaat hij toch de tunnel in en neemt hij het ei!. Hij stond er vlak bij! ... en kan de dag nadien 3000 euro uit de pot houden en zelf 3000 euro winnen .... maar hij gaat de tunnel niet in en neemt het ei niet => geen mol!!
Als de mol het ei heeft dan wint hij de dag nadien sowieso het café/golf spel => hij weet immers op voorhand welk café het is.
Dus Hans kan de mol niet zijn => heeft het ei, maar kan de 3000 euro niet uit de pot houden => geen mol
Sam had de mogelijkheid om het ei te nemen => doet het niet => geen mol
Wat denken jullie van deze theorie?
Rik schreef:Ik volg je hier totaal niet in. De Mol had er alle baat bij tijdens de opdracht de tunnel niet te onthullen, zo werden de overige letters niet gevonden. Mij lijkt het zelfs zo dat de mol waarschijnlijk weet wat er vasthing aan dat ei. Waardoor hij dus alle baat had bij het niet onthullen van de locatie tijdens het scrabble spel maar nadien net wel. Want Hans dan weer verdacht maakt.NAtuurlijk weet de mol wat er aan het gouden ei vasthing, zeg ik ook in mijn post.
Ik heb er een Mlog over geschreven:
https://foursunsblog.com/2017/02/28/mlo ... ntmaskerd/