Mke schreef:Ik moet toegeven dat ik dat ook wel dacht... de meeste vragen leken mij echt wel vrij simpel.
Anderzijds denk ik dat ik soms ook de verkeerde redenering maak in die zin dat ik er soms misschien te snel vanuit ga dat wat voor mij 'basiskennis' is, voor iedereen gemakkelijk is...
Hehe ja moeilijk in te schatten natuurlijk wat anderen denken. Maar die 5 specifieke vragen met de antwoorden erbij ..

De andere kandidaten deden het overigens beter dan hem maar konden naar mijn mening zelfs nog beter maar oké .. nog net aanvaardbaar

Bij een groepsopdracht is dit alles een heel ander gegeven. Dan kan jezelf dommer voordoen voor/nadelen hebben en dan weet je niet of iemand zijn basiskennis effectief gebruikt heeft
Trouwens den Davey is echt gene domme houthakker of zo hoor zoals ze misschien precies willen laten blijken
Zijn LinkedIn profiel is hier ergens al eens aan bod gekomen.. Hogere opleiding met verschillende jobs in de sales en net nu bezig aan een opleiding houtbewerking.. Beetje raar toch wel maar de waarheid zal achteraf blijken zeker ?