Om Thibaud zijn punt te onderschrijven dat het inderdaad verdacht is dat Eline haar kogels zo snel op zijn, moet je ook maar eens tellen hoeveel keer je haar ziet schieten vooraleer die eerste 15 kogels op zijn.
- 6 keer op de man van Annelies en daarna niet meer. Vervolgens zegt ze dat ze nog maar 4 kogels heeft, terwijl ze er nog 9 had moeten hebben? Waar zijn de andere 5?
Ze zegt wel tegen haar broer in het begin dat die de kogels heeft laten vallen, maar dat hoor je daarna nergens meer als excuus. Misschien omdat haar broer niet door heeft dat het niet kan dat ze nog maar 4 kogels heeft?
- Daarna schiet ze 3 x op Sam om even later te zeggen dat ze geen kogels heeft. Weer eentje weg?
- Vervolgens maakt ze een grote scene dat ze Davey wel zou afgeschoten hebben maar dat ze geen kogels meer had. Davey kan daardoor zomaar naar het geld lopen. Achteraf bekeken was dat zeker ook geen slechte moltactiek. Ik zou als mol nooit het geld gepakt hebben als je wist wat er ging komen. En ze stond wel mooi klaar om de nieuwe kogels bij zone c te pakken en daarna naar het podium te rennen voor de vrijstelling. Alleen zat Davey er al
Bovendien mooie televisie om achteraf te laten zien, want inderdaad wat moeten ze nog gaan tonen volgende week als Annelies de mol is? De mol streken hebben we dan allemaal al gezien!
Hoe mooi de malle mergpijp theorie dus ook klopt, ik ga toch voor de mol die ik vanaf de eerste uitzending in het vizier had: Eline. Om volgende week te zien hoe zij het woord afspraak naar boven heeft gelegd