Het valt op dat Joke zegt dat ze altijd en overal 6 minuten te laat is...
6 minuten, 6de seizoen van De Mol?
Maar zelf denk ik dat ze dat zelf heeft gezegd om haar verdacht te maken. Want het zou wel een heel makkelijke hint zijn...
chicawah schreef:Goed opletten of er niet ergens een proef zal zijn tegen de tijd en die proef mislukt omdat ze 6 minuten te laat waren.Dat zou misschien te opvallend zijn. Misschien wel gewoon letten op het getal 6 dit seizoen... Misschien is dit een rode draad.
yevo schreef:Dat zou misschien te opvallend zijn. Misschien wel gewoon letten op het getal 6 dit seizoen... Misschien is dit een rode draad.Inderdaad, we moeten letten op zessen.
(Zoals Robin vorig jaar)
manon.matthys schreef:Wss toevallig!Jokers zijn tekens die je in een zoekfunctie kan gebruiken om op bepaalde delen van een woord te zoeken. Vb. als ik zoek op Mar* dan kan ik als resultaten zowel Mariachi als Maria krijgen.
Maar ik zocht het nr 6 om te kijken wat ee al geschreven was hierover. Dit scherm kwam erop.
'Jokers'???
manon.matthys schreef:Wss toevallig!Jokers zijn karakters die je gebruikt in een zoekterm als je niet zeker bent van de juiste schrijfwijze van een bepaald woord. Neem bv. mijn naam "Eveline" die wordt regelmatig verkeerd geschreven. Sommigen schrijven Evelien, anderen dan weer Evelyne. Stel dat je nu toch mijn naam wil vinden, kan je gebruik maken van jokers. Het deel dat fout geschreven wordt zijn de laatste 3 letters. Je zou dan kunnen zoeken met de term Evel* of met Evel???. Het sterretje als joker duidt aan dat er 0, 1 of meerdere karakters nog kunnen volgen na de letters Evel. Het vraagteken is ook een joker en is altijd 1 op 1. Evel??? wil dan zeggen: ik zoek een woord dat met Evel begint en waar nog 3 karakters op volgen waar je niet zeker van bent.
Maar ik zocht het nr 6 om te kijken wat ee al geschreven was hierover. Dit scherm kwam erop.
'Jokers'???