Berichten rond verborgen hints en aanwijzingen

arthur.vanobost08 apr 2018, 21:36

29
Dit is gewoon de volgende vlucht. Neckermann MEX (Mexico).
De kleine letters zijn niet zo goed leesbaar. Er staat iets als 'VLUCHTNR: MOL - 8664'.
Maar ik zou er niet te veel achter zoeken aangezien het echt niet zo goed leesbaar is.

nieuws.gierig08 apr 2018, 23:24

7
Het vluchtnummer die daarna werd omgeroepen was totaal anders... en op tv was het beter leesbaar dan in de versie op het web. Ik las mol0904... in Amerikaanse datumnotatie 4 september dus sterrenbeeld maagd, enige kandidaat met dit sterrenbeeld is lloyd. 9 april is ram maar geen enkele kandidaat is een ram als ik het goed heb gezien. En past mooi in mijn theorie dat lloyd de mol is 😃

nieuws.gierig08 apr 2018, 23:25

7
Afbeelding

davy.staelens08 apr 2018, 23:32

27
Ook gezien, kan niets zijn maar wie weet...

Ik meen VLUCHTNR: MOL-0904 af te lezen op het scherm (net voor de fade-out)

julieke.vdw08 apr 2018, 23:39

106  Uma
Of... 0904 slaat weer op een vers van de Bijbel, als dit in de Genesis moet gezocht worden, lees ik "Jullie mogen alleen geen vlees eten waar het bloed nog in zit. Want in het bloed zit het leven." - Misschien is dit een referentie naar halal eten? Zoals men in Iran (Bahador) doet...

Wat denken jullie? Té vergezocht?

wim.geuens08 apr 2018, 23:47

57  Uma
nieuws.gierig schreef:Het vluchtnummer die daarna werd omgeroepen was totaal anders... en op tv was het beter leesbaar dan in de versie op het web. Ik las mol0904... in Amerikaanse datumnotatie 4 september dus sterrenbeeld maagd, enige kandidaat met dit sterrenbeeld is lloyd. 9 april is ram maar geen enkele kandidaat is een ram als ik het goed heb gezien. En past mooi in mijn theorie dat lloyd de mol is 😃
Tenzij ze wisten dat de aflevering die ze shooten op normaal gezien op maandag zou airen (morgen 9/4), maar dit naar zondag is veranderd van bovenuit ?

julieke.vdw08 apr 2018, 23:53

106  Uma
wim.geuens schreef:Tenzij ze wisten dat de aflevering die ze shooten op normaal gezien op maandag zou airen (morgen 9/4), maar dit naar zondag is veranderd van bovenuit ?
Hier had ik ook aan gedacht. Zou kunnen, maar hadden ze toch gemakkelijk kunnen aanpassen op de beelden?

nieuws.gierig08 apr 2018, 23:57

7
En wat zou het nut zijn van de datum van uitzenden op.een schermpje in de luchthaven te zetten zo veel weken voordien? Volgens mij toch een hint, vind het toch goed weggestopt om gewoon een uitzenddatum te zijn 😉

Jansen09 apr 2018, 07:48

3423  Yens
julieke.vdw schreef:Misschien is dit een referentie naar halal eten? Zoals men in Iran (Bahador) doet...

Wat denken jullie? Té vergezocht?
Denk het wel... iemand die zo in de tequila vliegt, lijkt me niet echt een praktiserend moslim te zijn 😉

julieke.vdw09 apr 2018, 08:04

106  Uma
eveline.vanhemel schreef:Denk het wel... iemand die zo in de tequila vliegt, lijkt me niet echt een praktiserend moslim te zijn 😉
Haha, natuurlijk niet! Ik had het nu eerder over zijn land van herkomst. 😉

Het zal dan wel niets zijn. De oorspronkelijke uitzenddatum of zo.

ex-molinator09 apr 2018, 09:19

3483  Uma
eveline.vanhemel schreef:Denk het wel... iemand die zo in de tequila vliegt, lijkt me niet echt een praktiserend moslim te zijn 😉
De Koran verbiedt niet het drinken van alcohol, maar wel dronkenschap.
Trouwens Bahador is Financieel recruiter: en dat is (denk ik toch) een beroep dat niet strookt met de regels van de Islam want er is ergens een regel die zegt dat er geen interest geheven mag worden op leengoed.

Overigens denk ik niet dat Bahador een praktiserende Islamiet is, en indien wel, dan behorend tot een zeer moderne en gematigde strekking.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7