Berichten rond verborgen hints en aanwijzingen

chicawah.janssen13 apr 2018, 08:02

8153
Er zijn hier intussen al veel verborgen hints de revue gepasseerd (en we zijn nog niet eens halfweg) en hele theorieën uitgewerkt, de ene al ingewikkelder dan de andere.
Ik denk nu even aan de Apple op de gitaar van de Mariachi gitarist die zou kunnen wijzen op Steve's Job als mol.
Dat is iets dat de kandidaten ook kunnen zien. De T-shirts van Gilles (iets minder opvallend), de pantoffels van Hugo... Allemaal zaken die de kandidaten ook kunnen opmerken. Maar mérken de kandidaten dat op? Letten ook de kandidaten op verborgen hints?
Er is kans dat wat zó overduidelijk een hint is, er geen is omdat de kandidaten het dan onmiddellijk door zouden hebben.

Jay-Lo13 apr 2018, 08:13

1690  Sven
Helemaal waar.
Btw, bij Gilles, dat was een kledingstuk, tot sokken en boxershort, dan moet je al goed opletten wil je dat verband leggen.
En hints die de kandidaten kunnen zien zijn er geen denk ik.

Jansen13 apr 2018, 08:18

3423  Yens
Volledig mee akkoord. Dat Apple logo ligt er te dik op, en ik zou zwaar teleurgesteld zijn als dit nu de verborgen hint van dit seizoen zijn...

masterveecee13 apr 2018, 08:28

3547  Sven
Iets om eens te vragen aan insiders?!

chicawah.janssen13 apr 2018, 08:29

8153
Jay-Lo schreef:Helemaal waar.
Btw, bij Gilles, dat was een kledingstuk, tot sokken en boxershort, dan moet je al goed opletten wil je dat verband leggen.
En hints die de kandidaten kunnen zien zijn er geen denk ik.
Toch zijn er in het verleden echte hints geweest die de kandidaten ook konden zien, maar ik denk dat de meeste er niet op gelet hebben: de pantoffels van Hugo, de petten van Marc, de kledij van Gilles... De mol (ik weet niet meer welke) die elke afvaller even aanraakte... Maar al deze zaken waren toch subtieler dan de Apple.

chicawah.janssen13 apr 2018, 08:30

8153
masterveecee schreef:Iets om eens te vragen aan insiders?!
Thibaud, Robin, Annelies... We need your help!

masterveecee13 apr 2018, 09:04

3547  Sven
En Gilles!
Afbeelding

Edit: oeie, dat ziet er klein uit, en niet clickable...
Laatst gewijzigd door masterveecee op 13 apr 2018, 09:06, 1 keer totaal gewijzigd.

Suspicious15 apr 2018, 17:19

106
Ik denk dat er wel degelijk hints "zichtbaar" voor de kandidaten in de opnames zitten. Denk ik vb. aan die La Nahual affiche (stel dat dat iets zou zijn) dan zit die hint er voor zowel de kijkers als voor de kandidaten, maar zij passeren de affiche zijdelings (die uiteindelijk achter hun rug hangt) maar de kijker ziet die wel kort door positie van het camerabeeld. Goed gevonden toch? (nogmaals: mócht dit een hint zijn bijvoorbeeld). Doet me wat denken aan de El Topo hint van de paintballproef.

Cedric15 apr 2018, 17:35

2834  Uma
Suspicious schreef:Ik denk dat er wel degelijk hints "zichtbaar" voor de kandidaten in de opnames zitten.
Denk ik ook. Remember hoe Gilles als Mol op tafel zoutvaatjes omgooide. Of hoe hij kledij aanhad die verwees naar de kleuren van de molboekjes van de afvallers.