Berichten rond verborgen hints en aanwijzingen

habel.gaan15 apr 2018, 21:31

43
op het einde van de 4de afl. komt de nummerplaat H07 AFM in beeld wanneer katrien het spel verlaat in de vorige afleveringen was dit ook zo maar een a'dere nummerplaat. volgens enkele personen op dit forum zou dit door het verhuurbedrijf zijn aangebracht, maar dit kan niet volgens mij want de nummerplaat hangt nu aan de rechterkant in de plaats van aan de linker kant bij de vorige aflevering. de betekenis kan ik niet direct achterhalen.

marc.koenen15 apr 2018, 21:49

122
Dit was ook de nr plaat van de taxi

Kleintje15 apr 2018, 21:52

125  Sven
HO7 in Google, Kom ik hierop.

Lijkt op de kabeltjes die ze moesten doorknippen in de proef met de verfbom?

Afbeelding

Aka: de mol zat in deze proef (Lloyd, Joke, Pascale of Steve)

louis.moerman15 apr 2018, 22:10

1
Ik had dit ook opgemerkt tijdens de aflevering! Google zegt iets over badkamers : pascale vroeg of er badkamers waren in een priesterhuis!!! Google afbeeldingen geeft dan weer verlengdraden weer! Wie moest de verlengdraad ontknopen? PASCALE
Afbeelding
Afbeelding

Taupe07715 apr 2018, 22:46

767  Yens
Ik geloof niet in theorie nummerplaat

xender.be15 apr 2018, 22:50

4
In alle vorige afleveringen was de nummerplaat van de wagen u33 asd.

JKpowned15 apr 2018, 22:56

259
xender.be schreef:In alle vorige afleveringen was de nummerplaat van de wagen u33 asd.
Logisch het was allemaal gefilmd in de zelfde regio en staat...

sam.dupnt15 apr 2018, 23:49

1
AFM staat voor atomic force microscope, misschien een verwijzing naar het vergrootglas van Joke? of beetje vergezocht?

pieter.grauwels16 apr 2018, 00:01

69
sam.dupnt schreef:AFM staat voor atomic force microscope, misschien een verwijzing naar het vergrootglas van Joke? of beetje vergezocht?
De meest logische (en opvallendste) redenering die ik hierin vind is dat HO7 AFM verwijst naar het product en AFM slaat dan op AFFIRMATIVE hetgeen slaat op het feit dat de mol aanwezig was bij deze proef.

Ohja had ik al gezegd dat Steve de mol is? 😉

james.waker16 apr 2018, 09:20

417
hints met nummerplaten zijn zo jaren 90...

en verder .... tsja, ze zitten op een totaal andere locatie , logisch dat de wagen niet mee op het vliegtuig gegaan is en dat er nu een andere huurauto gebruikt wordt met andere nummerplaat

Frolva16 apr 2018, 09:34

2204
habel.gaan schreef:volgens enkele personen op dit forum zou dit door het verhuurbedrijf zijn aangebracht
Ik heb dat geopperd. Niet omdat ik dat weet, maar omdat mij dat een meer logische verklaring lijkt dan dat er een hint in de nummerplaat zit (als dat zo is, waarom dan de nummerplaat nog eens herhalen aan de zijkant?). 😉