Berichten rond verborgen hints en aanwijzingen

brecht.driesschaert16 apr 2018, 08:45

26
Bij het wandelen in de straten van Mexico city, passeren de kandidaten een paaltje met daarop het getal '160'.
Is nog iemand opgevallen?

Ik weet niet of er iets achter gezocht moet worden, maar ik geef het maar even mee.
Misschien past dit in een bepaalde theorie die iemand al heeft? Voer voor de tunnelgravers onder ons 😉

Afbeelding

james.waker16 apr 2018, 09:18

417
lijkt me gewoon een huisnummer te zijn...

maar als je echt wil kan je dat getal wellicht wel aan elke kandidaat linken, ik ga er mijn tijd niet insteken iig

masterveecee16 apr 2018, 09:27

3547  Sven
lijkt mij geen tip ofzo. kwou kijken via map, maar kzie niet direct waar ze zitten (Mexico city is gelijk nog groot ^^)

Dit is wel het café waar ze zijn geweest:
Cafeteria Tatiaxca Marina Nacional.
google maps

Afbeelding

Frolva16 apr 2018, 09:40

2204
Het betere speurwerk! 👍🏻

Maar nog steeds geen hint, volgens mij. :mrgreen:

Taupe07716 apr 2018, 09:42

767  Yens
brecht.driesschaert schreef:
Afbeelding
Ver gezocht maar ... 1 = de mol en 6 = zijn de kandidaten
We zien 7 mensen (en een toevallige passant) op de foto. Loopt de mol alleen achteraan? Of ....

james.waker16 apr 2018, 09:45

417
wow alvast indrukwekkend dat je dat zo snel gevonden hebt... maar die oprit is ook effectief nummer 160, dus voor mij blijft het niks, alleen zal dat plakkaat er op moment van passage google nog niet gestaan hebben

Cedric16 apr 2018, 13:43

2834  Uma
Ik begin te denken dat de makers van het programma op forums als deze zoeken naar tips die ze zelf niet doorhadden dat ze erin hadden gestoken 😃

"Hiere, der heeft er ene nummer 160 gezien, ik herinner me da zelfs nie meer. Kunnen we daar iets mee?"
"Bwa, vergezocht kan je dat via X en Y wel linken aan de Mol"
"Wete wa, we houden het bij, we kunnen da misschien nog gebruiken later"

masterveecee16 apr 2018, 14:17

3547  Sven
Frolva schreef:Het betere speurwerk! 👍🏻

Maar nog steeds geen hint, volgens mij. :mrgreen:
james.waker schreef:wow alvast indrukwekkend dat je dat zo snel gevonden hebt... maar die oprit is ook effectief nummer 160, dus voor mij blijft het niks, alleen zal dat plakkaat er op moment van passage google nog niet gestaan hebben
Graag gedaan. Viel nog mee, je kan makkelijk de naam van dat restaurantje/kofiehuisje vinden uit de aflevering

Moleskine16 apr 2018, 20:05

88
masterveecee schreef:lijkt mij geen tip ofzo. kwou kijken via map, maar kzie niet direct waar ze zitten (Mexico city is gelijk nog groot ^^)

Dit is wel het café waar ze zijn geweest:
Cafeteria Tatiaxca Marina Nacional.
Weer marina (cfr. tabla marina) -> Pascale?